וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד לא השגנו כלום"

15.6.2006 / 17:51

קרלוס טנוריו הוסיף עוד שער בניצחון של אקוודור על קוסטה ריקה 0:3, שהעלה אותה לשמינית הגמר. זה רק עשה אותו יותר רעב

נבחרת אקוודור גברה היום (חמישי) על קוסטה ריקה 0:3, והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר. אחרי הניצחון המרשים על פולין, האקוודוריאנים הציגו גם הפעם משחק איכותי, והם בהחלט ראויים להעפלה לשלב הבא אחרי שני ניצחונות חלקים. טנוריו כבש את הראשון בדקה השמינית, דלגאדו הוסיף את השני בדקה ה-54, ושני החלוצים של הנבחרת השלימו שני שערים במונדיאל. קאביידס הוסיף את השלישי בדקה ה-90.

הדרום אמריקנים שולחים את הנציגה הראשונה שלהם ב-16 האחרונות, והיא המרשימה ביותר עד עתה. אקוודור מדורגת כבר כמה שנים במקום השלישי ביבשת (אחרי ארגנטינה וברזיל), ומתברר שלא במקרה. הנבחרת של לואיס סוארז הציגה גם הפעם כדורגל שוטף ואטרקטיבי, והמשחק הבא שלהם מול גרמניה יקבע מי תהיה בראשות הבית.

פולין וקוסטה ריקה, מנגד, ייאלצו להגיד שלום למונדיאל, אחרי שני הפסדים ו-0 נקודות. אולי במשחק הן יצליחו להיפרד מהטורניר בכבוד.

מחצית ראשונה

דקה 8: גול! לואיס ולנסיה הרים כדור מצד ימין, וקרלוס טנוריו נגח מקרוב פנימה, 0:1 אקוודור.

דקה 39: קוסטה ריקה התנהלה בהתקפה, גומז קיבל כדור ובעט לעבר השער. השוער האקוודורי עצר בקלות.

דקה 39: ולנסיה הגביה מצד ימין, מרין ניסה להרחיק וכמעט כבש שער עצמי. פורס הציל ברגע האחרון.

דקה 45: התקפה יפה של אקוודור מגיעה לאגף, שם מנדז מסר רוחב מצוין לרחבה אבל דלגאדו לא היה מרוכז ובעט החוצה.

מחצית שנייה

דקה 50 - פאולו ואנצ'ופה מסר לגומז, שבעט שחזק ושטוח מ-20 מטר, כדור שחלף ליד הקורה הימנית.

דקה 53 - דלגאדו קיבל ברחבה כדור רוחב מולנסיה, אך בעט היישר לידיו של השוער.

דקה 54 - מנדז הקפיץ יפה כדור בתוך הרחבה, דלגאדו השתלט עליו ובזריזות חתך ימינה, ובבעיטת יעף משישה מטרים בעט חזק לפינה הקרובה, 0:2 לאקוודור.

דקה 59 - פריצה מהירה של סוליס מצד ימין הסתיימה בבעיטה חזקה לשער, אך מורה הדף לקרן. הזדמנות טובה לקוסטה-ריקנים.

דקה 67 - האקוודוריאנים כובשים את השלישי אחרי התקפה מצוינת, אבל הקוון זיהה את דלגאדו מטר לפני ההגנה, והרים את הדגל. השער נפסל, בצדק.

דקה 90 - גול! קאביידס קיבל כדור רוחב מצוין ממנדז, וכבש בלי בעיה מהאוויר כדי לשים את הדובדבן על הקצפת, 0:3 לאקוודור המצוינת.

הרכבים:

אקוודור: כריסטיאן מורה, אוליסס דה לה קרוז, איוון הורטאדו, ג'ובאני אספינוזה (גואה גואה, 69), נייסר ריסקו, אדיסון מנדז, אדווין טנוריו, סגונדו קסטיליו, לואיס ולנסיה (לואיס אורוטיה, 74), אגוסטין דלגאדו, קרלוס טנוריו.

קוסטה ריקה: חוזה פרנסיסקו פורס, לואיס מארין, מייקל אומאנה, הרולד וואלאס, לאונרדו גונזאלס, מאוריסיו סוליס, וולטר קנטנו, דגלאס סקוירה, דני פונסקה (אלברו סבוריו 29), רונלד גומז, פאולו וואנצ'ופה.

שופט: קופי קודג'יה (בנין)
איצטדיון: המבורג, 50,000 צופים.
מצטיין: אגוסטין דלגאדו.

"להמשיך רחוק ככל האפשר"

"עדיין לא השגנו כלום", אמר קרלוס טנוריו אחרי המשחק הנפלא של נבחרתו, "אנחנו רוצים להמשיך רחוק ככל האפשר". שותפו של טנוריו להתקפה, דלגאדו, היה מאושר גם הוא: "אני כל כך שמח, זו שמחה שאי אפשר לתאר".

המאמן לואיס סוארז כבר חושב על המשחק הבא מול גרמניה: "זה הולך להיות משחק קשה כי השחקנים הולכים להיות עייפים, אחרי שני המשחקים שעשינו. הם כמובן שרוצים מאוד להשתתף מול גרמניה, שעומד להיות צשחק היסטורי".

מאמן קוסטה ריקה, אלכסנדר גיימארש המאוכזב, אמר בסיום: "ככה זה המשחק כשאתה מחמיץ כל כך הרבה פעמים, וזה מה שקרה לנו בשני המשחקים שלנו בטורניר. פשוט לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו". פאולו ואנצ'ופה התבקש להגיד אם זו ההופעה הגרועה ביותר של הנבחרת במונדיאלים, אחרי שב-1990 עלתה לשמינית הגמר וב-2002 הודחה בשלב המוקדם, ואמר: "מבין השלושה, ללא ספק זה היה הגרוע ביותר. היינו צריכים להבקיע היום, חבל שלא הצלחנו".

אגב, איוון קאביידס, כובש השער השלישי לאקוודור, שלף ממכנסיו מסכה צהובה של ספיידרמן, והסביר כי מדובר במחווה לאוטילינו טנוריו, שחקנה של הנבחרת שנהרג בשנה שעברה בתאונת דרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully