וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה יוצאת לטורניר הכנה באיטליה

שגיא ניר

15.6.2006 / 11:34

הנבחרת של ג'ינו וגודס תשחק מול יוון, טורקיה ואיטליה, מולה תתמודד באליפות אירופה. גיא גודס: "יש תחרות על המקום בסגל הסופי"

נבחרת העתודה לגברים תצא היום (חמישי) בשעה 16:00 לטורניר הכנה באיטליה, לקראת אליפות אירופה שתתקיים ב-14 ביולי באיזמיר, טורקיה. בטורניר תשחק הנבחרת מול נבחרות העתודה של יוון (ב-16 ביוני), טורקיה (ב-17 ביוני) והמארחת איטליה (ב-18 ביוני), שתשחק מול ישראל בבית המוקדם של האליפות עצמה בצוותא עם נבחרות סלובניה והונגריה. משם תצא הנבחרת לשלושה ימים של מחנה אימון בעיר האיטלקית טומוז' טיקדור. ב-2 ביולי, תצא הנבחרת לטורניר הכנה באיזמיר, טורקיה, ושם תפגוש את נבחרות העתודה של גרמניה, יוון, אוקראינה ותשחק מול נבחרות הנוער והעתודה של טורקיה.

מאמן הנבחרת, יעקב ג'ינו, ועוזרו גיא גודס, קבעו את 12 השחקנים שיצאו לטורניר הקרוב, ממנו יעדר, לפחות כרגע, טל דן ממכבי ראשון לציון הסובל מפציעה. גודס התייחס אל הטורניר וההתקדמות בהכנות של הנבחרת: "החיבור והכימיה בין השחקנים משתפרים בכל יום שעובר. החבר'ה רוצים ללמוד, והמטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק. מאז שרוברט רותבארט הגיע הוא הוסיף מימד אחר למשחק הפנים שלנו. יש תחרות בין השחקנים על המקום ב-12".

גודס התייחס לחשיבות המשחקים, גם לאור העובדה שחלק נרחב משחקני הסגל, ובמיוחד אלו שהיו השנה בקבוצות ליגת העל, מיעטו לשחק: "נבחרת היא תמיד מעל הקבוצות וזה מה שאתה משדר לשחקנים. גם יוגב שיחק השנה פחות מבשנה שעברה כך שהמטרה היא להוריד את החלודה, למרות שהחבר'ה בכושר לא רע בכלל וכל אימון זה הולך ומשתפר".

סגל הנבחרת: יוגב אוחיון (גליל עליון), ניצן חנוכי, דורי אסף, נועם מטלון (בני השרון), ניב ברקוביץ' (רמת השרון), ניר גולן (לב השרון), יועד בית יוסף (נוער הפועל גבעתיים), אופיר פרחי (מכבי ראשון לציון), אלישי כדיר ויוני ניר (עירוני רמת גן), דניאל גור אריה (מכבי ראש העין), רוברט רותבארט (ראסינג פאריס).

נופו: טל דן (מכבי ראשון לציון, פצוע), יפתח בוכמן (הפועל תל אביב), עידו כהן (עירוני נהריה), אושרי אלמוזנינו (מכבי אשדוד), דסי וולקוב (נוער הפועל תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully