וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב הרגליים או מצב הרוח?

15.6.2006 / 9:49

מיאמי עייפה פיזית, דאלאס חוזרת מהפסד כואב. מי תנצח במשחק 4 (4:00, ערוץ 5)? לא משנה, העיקר שקיובן יכול לתקוף את ריילי

קצת יותר משש דקות היו חסרות לדאלאס מאבריקס בלילה שבין שלישי לרביעי, כדי לעלות ליתרון 0:3 בסדרת גמר ה-NBA מול מיאמי, ולהפוך את המפגש הלילה (4:00) למשחק ההזדמנות לחגיגות אליפות. אבל קריסה של המאבריקס החזירה את מיאמי מפיגור 13 נקודות לניצחון 96:98, ל-2:1 בסדרה ולחיים חדשים.

כעת השאלה היא מה המצב הפיזי אצל ההיט ואיך מרגישים מבחינה מנטאלית בדאלאס. לפחות לגבי המאבריקס, התשובה היא די ברורה. אחרי הפסדים קשים במשחקי הפתיחה בסדרות מול סן אנטוניו ופיניקס, הקבוצה חזרה בגדול. "לא נחנו יותר מדי. לפחות אצלי, המצב הוא שאני קצת עייף", הודה דירק נוביצקי, שהחטיא זריקת עונשין שהייתה משווה את התוצאה שלוש שניות לסיום. "אולי היה לי עודף ביטחון בזריקה. הקליעה הראשונה הייתה כל כך חלקה, שאולי חשבתי שהשניה תיכנס אוטומטית".

במיאמי מרוצים מהניצחון, אבל יודעים שהיכולת שגילו במשך שלושה רבעים וחצי לא תספיק למשחק, לא כל שכן לניצחון בסדרה כולה. יותר מכך, דווין וויד סובל מכאבים בברכיו, לאחר ששאקיל אוניל נפל עליו ברבע השלישי במשחק 3.

"זה קצת כואב, יש חבלה קלה", אמר וויד, "הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא מה שנאמר לי - לשים על זה הרבה קרח. אני בטוח שצוות האימון יכין אותי להיות כשיר במאת האחוזים למשחק".

ג'וש הווארד מדאלאס חייך כששמע שוויד פצוע: "הוא היה פצוע בכל סדרה בפלייאוף הזה. לאף אחד אין עכשיו רגליים, כולם עייפים, אבל באותו זמן אתה מוצא את האנרגיות לעלות למגרש ולהילחם. אחרי הכל, הוא זה שהחזיר אותם לסדרה".

"לא חייבים להרביץ כמו בניקס"

ובינתיים מארק קיובן לא נרגע. קיובן התארח בתכניתו של דייויד לטרמן, כשהוא לובש חולצה של בן רות'לסברגר, הקוורטרבק של הפיטסבורג סטילרס שנפצע בתאונת אופנוע ביום ראשון (קיובן, יליד פיטסבורג, הוא אוהד הסטילרס). בעלי המאבריקס תקף את פאט ריילי, מאמן מיאמי, על הטקטיקה בה הוא נוקט בסדרה.

"עם החוקים החדשים יש אפשרות גדולה לתת לשחקנים להפגין ביצועים וכישורים. השופטים היום נותנים יותר חופש לשחקני ההתקפה ופחות לשחקני ההגנה. כשעל המגרש יש שחקנים כמו דירק נוביצקי ודווין וויד, עדיף לתת להם לשחק ולא לנקוט בטקטיקה הישנה מימי הניו יורק ניקס, כשהם היו רק מרביצים בלי לשחק כדורסל. אנחנו לפחות שינינו את הגישה בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully