וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהכח מקווים שמור גולן יישאר

יואב ויכסלפיש

15.6.2006 / 7:56

בקבוצה מצפים לקבל אור ירוק לגבי השאלת פרננדו לורפיסה עד מוצ"ש. דן ביילסקי מונה לדובר, מיקה מרקוס מונתה לאשת השיווק

"אנחנו מאוד רוצים את מור גולן אבל הדבר לא בידינו", אמר היום (חמישי) יו"ר הכח עמידר ר"ג, איציק פוזמנטיר, בתגובה לשמועות שהחלוץ יחזור לשכונת התקוה. "הכרטיס שלו שייך לבני יהודה והם יחליטו סופית. אין ספק שפה הוא יהיה שחקן הרכב, ושם הוא עשוי לשבת על הספסל". בקבוצה מצפים לקבל אור ירוק מאינדפנדיינטה הארגנטינאית לגבי השאלת פרננדו לורפיסה עד מוצ"ש. מנור חסן יצורף רק אם יירד בדרישותיו הכספיות. החלוץ אלירן אוחנה חתם בקבוצה לעונה נוספת באמצעות פרקליטתו עו"ד קרן שטיינפלד.

בישיבת הדירקטוריון שנערכה אמש הוחלט על מינוי עורך חדשות הרדיו דן ביילסקי לדובר המועדון. ביילסקי יתחיל בעבודתו בשבוע הבא. פוזמנטיר: "אף אחד לא קבע שהכח צריכה להופיע כל יום בתקשורת, ואין לי בעיה לפתוח עיתון בלי ידיעה עלינו. אני מקווה שיכתבו דברים רק כשיש מה לכתוב ולא יפיצו שמועות חסרות בסיס, שגורמות לאנשים להיעלב בלי סיבה. אנחנו מתכוונים להוציא הודעות מסודרות פעמיים בשבוע, כמו שנהוג באירופה".

מיקה מרקוס, אחותו של גבע, קשר הפועל פ"ת בשנות ה- 80 ובתו של מומי, מוותיקי מכבי פ"ת,מונתה לאשת השיווק של המועדון. מרקוס ניהלה אשתקד את קבוצת הכדוריד של עירוני פ"ת ובמקביל עובדת בשיווק באס"א ת"א. מרקוס: "המטרה שלנו היא לחזק את הקשר לקהילה ולקבוצות הנוער ולשנות באופן דרמטי את התדמית של הכח". מרקוס כבר הגישה תוכנית עבודה לעונה הבאה. השיפוץ באיצטדיון "וינטר" יחל בעוד כעשרה ימים, יבוצע על ידי חמישה קבלנים שונים וצפוי להסתיים באוקטובר. נשף העלייה וגיוס הכספים מתוכנן לאמצע יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully