וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמונטון עצרה את החגיגות

15.6.2006 / 7:01

שער של פרננדו פיסאני בהארכה העניק לאוילרס ניצחון 3:4 בראלי על קרוליינה, האוילרס צימקו ל-3:2 את הסדרה ויחזרו למשחק שישי

קרוליינה - אדמונטון 4:3 (בהארכה)

שער של פרננדו פיסאני בחוסר שחקן, 3:31 דקות בתוך ההארכה, שלח הלילה (בין רביעי לחמישי) את הסדרה המרתקת בגמר ה-NHL למשחק שישי. פיסאני הבקיע שני שערים, הראשון 16 שניות מהפתיחה והשני שער ניצחון, והפך לפחות רגעית ליקיר העיר אדמונטון.

בשער הניצחון פיסאני גנב את הדסקית באזור הקו הכחול, לאחר מסירה לא טובה של קורי סטילמן לאריק סטאאל, כשההוריקנס היו במצב של פאוור פליי. הוא שעט ובירייה לרשת הגבוהה הכניע את קאם וורד. "ראיתי אותו מנסה לרמות בהטעיה לצד אחד, אז בחרתי לחבוט למעלה לתוך השער", הסביר בסיום. "זה מצוין. אסור להחמיץ הזדמנויות כאלה, בעיקר כשאתה יודע שזה יכול לעלות לך בהפסד בסדרה".

לסטאאל היה משחק מצוין בקרוליינה, עם צמד ואסיסט. אחרי השער המהיר של פיסאני, ההוריקנס הגיבו עם שני שערי פאוור פליי, אחד של סטאאל והשני מבישול שלו לריי וויטני. אבל אז נכנס לפעולה אלס המסקי, שחבט פעם אחת כדי להשוות ל-2:2, ופעם שניה רשם אסיסט יחד עם כריס פרונגר לטיפ-אין של מייקל פקה - 2:3 בסיום שליש אחד בלבד.

ההוריקנס שוב הצטיינו בקבוצות המיוחדות, כשסטאאל כבש את שערו השני בפאוור פליי, 10 דקות בתוך השליש השני וקבע 3:3. אלא שהמהלך האחרון בספיישל טימס הכריע את המשחק דווקא לצד השני עם השגיאה של סטילמן.

יוסי מרקאנן המשיך לעמוד בשער האוילרס במקום דוויין רולוסון, רשם 21 עצירות והיה אחראי לעצירה ענקית ממחבטו של ריי וויטני, שהצילה לקודחי הנפט את העונה, 7:47 דקות לסיום.

המשחק השישי בסדרה ייערך באלברטה, בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully