וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

70 אלף דולר

זה סכום השחרור בחוזה של בלות'נטאל, אותו מנסה מכבי ת"א להחתים ללא קשר לזהות המאמן הבא. גרשון פועל לקידום מועמדות דרוקר

דיוויד בלות'נטאל, פורוורד וידי-ויצ'י (וירטוס) בולוניה, מבוקש מאוד על ידי ראשי מכבי ת"א, שינסו להחתימו בקרוב ללא קשר לזהות המאמן הבא של הקבוצה.

בלות'נטאל, שהעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 21.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק, אומנם קרע חלקית את הרצועה הצולבת בברכו השמאלית בראשית מאי ונאלץ לסיים את העונה מוקדם מן הצפוי, אולם רופאיו סבורים כי כבר בראשית ספטמבר יחזור למגרשים.

בלות'נטאל מחזיק בחוזה לעונה נוספת בווירטוס, בשווי של כ-270 אלף דולר, אולם לוואלה! ספורט נודע כי סכום השחרור הנקוב בחוזהו של האמריקאי הוא כ-70 אלף דולר בלבד, סכום כלל לא משמעותי עבור מכבי.

כפי שפרסמנו בעבר, מכבי החלה לגשש בכיוונו של הפורוורד עוד במהלך העונה, ובכירים בקבוצה אף נפגשו עם השחקן במהלך ביקורה של מכבי בבולוניה במסגרת היורוליג, אלא שפציעתו החמורה הביאה להשהיית המגעים בין הצדדים.

עוד נודע לוואלה! ספורט כי בימים האחרונים מנסה פיני גרשון לקדם את מועמדותו של שרון דרוקר לתפקיד מאמן הקבוצה, כשהוא עצמו מעוניין לשמש כג'נרל-מנג'ר, זאת במידה ואופציית דיוויד בלאט לא תצא לפועל. מיד לאחר סדרת גמר הפלייאוף באיטליה, שתסתיים לכל המאוחר בעוד תשעה ימים, תפנה מכבי לבלאט באופן רשמי, אך באיטליה גוברות ההערכות כי המאמן יעדיף להשלים את חוזהו בטרוויזו.

בכל מקרה, גם אם בלאט יירד בסופו של דבר מהפרק, ראשי מכבי מעדיפים לראות בתפקיד אדם מעט יותר מנוסה מדרוקר, שקיבל לאחרונה מסרים לפיהם הוא רצוי בהחלט במערכת, אלא שעדיף יהיה אם יחל את דרכו במועדון כעוזר מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully