וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: האינדונזיות באות

14.6.2006 / 16:53

נבחרת הטניס של המדינה שאין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל, תגיע למפגש בגביע הפדרציה שיתקיים ב-15 וב-16 ביולי ברמה"ש

לראשונה בהיסטוריה של ישראל תגיע לארץ נבחרת ספורט רשמית של אינדונזיה, מדינה לה אין יחסים דיפלומטיים עם מדינת ישראל, למפגש גביע הפדרציה מול נבחרת הנשים של ישראל. כך הודיע היום (רביעי) מנכ"ל איגוד הטניס, משה חביב, במסיבת עיתונאים במלון דניאל בהרצליה.

למרות הידיעות על בואם הצפוי, הודיעו האינדונזים סופית רק בימים האחרונים בלבד כי הם יגיעו לישראל, לאחר שהובטח להם ע"י איגוד הטניס כי יקבלו שמירה צמודה וקפדנית במשך כל שהותם בארץ. מרגע שנקבעה ההגרלה ציפו באיגוד הטניס לתשובה חיובית מאינדונזיה ואף שלחו נציג ישראל מיוחד, המקורב לאינדונזיה, כדי שיקדם את הגעתם ארצה.

מפגש הפלייאוף בן היומיים יתקיים בתאריכים 15 ו-16 ביולי באצטדיון "קנדה" ברמת-השרון, כאשר המנצחת בו תעפיל לבית העליון 2. המשלחת האינדונזית תכלול שבעה חברים: שלוש שחקניות – רומאנה טדיאקוסומה, וויין פראקוסיה ואנג'ליק וידג'אג'ה (שחקנית שדורגה במקום ה-55 בעולם וחוזרת כעת מפציעה) - קפטנית, מאמן, ראש משלחת ואמה של וידג'אג'ה. איגוד הטניס ביקש מה-ITF לקיים את המפגש בשישי-שבת, במקום בימים שבת וראשון, על מנת שקהל גדול יותר יוכל להגיע למשחקים – אולם ב-ITF סירבו לבקשה.

בשבת יתקיימו שני משחקי יחידות החל מהשעה 16:00 אחה"צ ובראשון יתקיימו שני משחקי יחידות ומשחק זוגות החל מהשעה 15:00. באיגוד הטניס החליטו על מחירים עממיים כאשר מח

מחיר כרטיס ליום משחקים לילדים, חיילים וסטודנטים יהיה 25 שקלים וכרטיס למבוגר יעלה 50 שקלים בלבד. המפגש ישודר ישירות בערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully