וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתכננת את פתיחת האימונים

אסף שקד

14.6.2006 / 16:45

הקבוצה שוקלת לערוך אימון בכורה פתוח לקהל באצטדיון טדי. הפקס מגנק, בנוגע להעברת ברק יצחקי, עדיין לא הגיע

בית"ר ירושלים תפתח את ההכנות לעונה הבאה כבר בשבוע הבא. החופשה לשחקנים תסתיים כבר ביום שלישי הקרוב כאשר השחקנים יגיעו לבדיקות רפואיות. יום לאחר מכן, ב-21 ליוני, מתוכנן להתקיים האימון הראשון של הקבוצה, אם כי נכון לעכשיו טרם ידוע האם יתקיים אימון ראשון בארץ, או שמא תערוך הקבוצה את האימון הראשון שלה במחנה האימונים בהולנד שיפתח ב-26 לחודש.

בכל מקרה התכנון בבית"ר ירושלים הוא שבמידה ואכן יתקיים האימון הראשון בארץ, לקיים אותו באצטדיון טדי ולא בבית וגן ובכך למעשה לגרום לקהל גדול להגיע ולצפות בשחקנים החדשים. ההערכה היא כי למעלה מ-4,000 אוהדים יגיעו לאימון הפתיחה.
היום (רביעי) הגיעו מספר שחקנים לבית וגן וסידרו את הדרכונים שלהם לקראת היציאה למחנה האימונים, כמו כן מדדו השחקנים חליפות מיוחדות ויוקרתיות שישמשו את השחקנים כחליפות ייצוגיות במהלך מחנה האימונים והמשחקים באירופה. השחקנים שראו את החליפות היו מופתעים מההשקעה של הקבוצה.

במוצ"ש ה-24 לחודש, תערוך הקבוצה אירוע השקה גדול, ככל הנראה סמוך לחומות ירושלים, בו יוצג האתר הרשמי בפני מוזמנים מיוחדים וכמו כן באותו אירוע תהיה גם השקת מכירת המנויים לעונה הקרובה. מחירי המנויים יהיו זהים פחות או יותר למחירים בעונה שעברה: מנוי מבוגר יעלה 1,000 ¤, זול יותר במאה שקלים מהעונה שעברה, ואילו מנוי נוער חייל יעלה 600 ¤. בקבוצה בודקים גם אפשרות למכור מנויים זולים יותר ליציע הצפוני.

ממשיכים לחכות לפקס מגנק

במשרדי בית"ר בגבעת שאול טרם קיבלו פקס מגנק הבלגית הקורא לפתוח במו"מ על ברק יצחקי. ההערכה היא כי הקבוצה הבלגית מכינה הצעה מסודרת וביומיים הקרובים אמור הפקס להתקבל ובו גם הצעה לגבי השחקן. גורם בקבוצה התייחס היום לנושא כשאמר: "טרם קיבלנו פקס מגנק ולכן אין טעם לדבר ולהגיד האם ברק ישוחרר או לא. אנחנו ממשיכים לחכות להצעה אז נראה כיצד נפעל".

הקשר האחורי אלי ששון ששיחק עד לאמצע העונה האחרונה בבית"ר ירושלים ולאחר מכן הושאל להכח ר"ג, חזר בחזרה לקבוצת האם וצפוי להופיע כבר לאימונים הראשונים של הקבוצה. השחקן שסובל מפציעה ארוכה שמנעה ממנו גם לשחק בהכח ר"ג, נמצא לקראת סיום תהליך השיקום מהפציעה ונכון לעכשיו הוא יפתח את העונה במדי בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully