וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי סיכם בהרצליה

רומן רוזנבלט

14.6.2006 / 16:10

קשר מכבי פ"ת בעונה שעברה יהפוך לרכש השלישי של הקבוצה אחרי פפי קימוטו ועומר בוקסנבוים. האימונים הרשמיים יפתחו ב-2.7

קשרה של מכבי פתח תקוה בעונה האחרונה כפיר אדרי, סיכם היום (רביעי) לעונה במכבי הרצליה. בכך הפך לרכש השלישי של פרדי דוד, אחרי החלוץ פפי קימוטו והקשר עומר בוקסנבוים.

מאמן הקבוצה רצה מאוד את אדרי וניהל בימים האחרונים מו"מ לצירופו. בימים הקרובים יצרף שחקן ישראלי נוסף וכן יוחתמו בלם וקשר או חלוץ זרים. האימונים הלא רשמיים של הקבוצה יחלו ביום ראשון הקרוב, 18/06, בהם יטלו חלק שחקני הקבוצה מהעונה שעברה וכן שחקני הרכש החדשים.

האימונים הרשמיים יחלו ב-02.07. כמו כן, החלה מכירת המנויים של הקבוצה במחירים של 600 ש"ח למבוגר, 300 ש"ח לילד, חייל ונשים ו-800 ש"ח למנוי משולב של אב ובנו. מחירים אלה תקפים עד ה-1.8, אז יועלו ב-20 אחוזים. כמו כן יחולו שינויים באופן הגישה לאיצטדיון בהרצליה בעונה הקרובה.

דובר המועדון בני בקלו, מסר היום: "העונה לא תותר כניסה לשטח האיצטדיון לאדם שאין בידו מנוי או כרטיס למשחק, בשל דרישת המשטרה לשטח סטרילי ברחבת האיצטדיון. על כן אוהד שאין בידיו כרטיס או מנוי, לא יוכל להתקרב כלל לאיצטדיון".

אתמול בצהריים התקיימה הלוויתו של אוהד הקבוצה, ליאור אלבלה, בן 30, שנהרג בתאונת הרכבת בבית יהושע ביום שני. את מועדון מכבי הרצליה ייצג בהלוויה המנכ"ל שמעון מסיקה, שהניח זר על קברו של אלבלה מטעם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully