וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי התפילות יעזרו

14.6.2006 / 20:38

ה"דרבי הערבי" בין טוניסיה לערב הסעודית הסתיים ב-2:2 בסיום דרמטי, אך ספק אם הנקודה הזאת תספיק להן כדי להעפיל לשלב הבא

ערב הסעודית וטוניסיה נפרדו היום (רביעי) בתיקו 2:2, אחרי משחק דרמטי שהסתיים בשני שערים בשש הדקות האחרונות. הסעודים כבר פיגרו 1:0 במחצית הראשונה משער של ג'אזירי, אבל נור השווה בדקה ה-57, והמחליף סאמי אל ג'אבר העלה את הסעודים בדקה ה-84, שתי דקות בלבד לאחר שנכנס. ג'אזירי השווה לטוניסאים בזמן הפציעות, וחילק את הנקודות בין הצדדים.

כרגע לשתי הנבחרות יש נקודה אחת והן מקדימות את אוקראינה בבית 8, אחרי שזו הובסה 4:0 על ידי ספרד הנפלאה, אבל פאקטה ולמר, המאמנים של הקבוצות, יודעים שהיכולת הזאת לא תספיק כדי להעפיל לשלב הבא. הסעודים והטוניסאים יקוו שאוקראינה תמשיך לאכזב ושתציג גם מולן את היכולת הזאת, אבל ספק אם זה יקרה. הסעודים החזירו לעצמם מעט מהכבוד שאיבדו בתבוסות במונדיאל הקודם, והטוניסאים יכולים להתגאות בכך שהשיגו את הנקודה הראשונה ליבשת האפריקאית.

מחצית ראשונה

דקה 23 - גול! אחרי פתיחה הססנית של שתי הנבחרות, ג'אזירי השתלט על כדור חופשי שנהדף מתוך הרחבה, ושלח בעיטת יעף נפלאה לרשת העליונה. 0:1 לטוניסיה.

דקה 34 - הרמה לרחבה מצאה את אל קטאני במצב נוח ברחבה, אבל הנגיחה שלו חמקה החוצה.

דקה 37 - עוד הזדמנות לסעודים. בעיטה חופשית מ-20 מטרים נשלחה על ידי סולימאני לפינה הימנית, בומיז'ל הטוניסאי קלט בקלות.

דקה 45 - אל תמיאת השתלט על הכדור מרחק 20 מטר מהשער ושלח טיל לפינה השמאלית, הכדור חלף ליד הקורה.

מחצית שנייה

דקה 47 - האגוי הטוניסאי פספס את הכדור בהגנה, והשאיר את מוחמד נור לבד מול השוער, אך הקשר הסעודי החמיץ את ההזדמנות הנוחה.

דקה 57 - גול! מסירת רוחב מצוינת של נור מצאה את אל קטאני בתוך הרחבה, שבעט חזק ומדויק לרשת הטוניסאית בסיומה של התקפה מעולה. 1:1, שוויון מוצדק.

דקה 84 - גול! התקפה מתפרצת מדהימה של הסעודים מצאה את סאמי אל ג'אבר המחליף לבד מול השוער הטוניסאי. אל ג'אבר לא התבלבל וקבע 1:2 לסעודים.

דקה 92 - גול! ג'אידי בנגיחה מתוך הרחבה השווה לטוניסאים עמוק בזמן הפציעות, 2:2 דרמטי.

הרכבים:

ערב הסעודית: מברוק זאיד, אחמד דוקאי, רדאה טוקאר, חמאד אל מונטשארי, עומאר אל גמאדי, מוחמד נור (מוחמד עמין, 75), חוסין סולימאן, סאוד חארירי, חאלד עזיז, נאווף אל תמיאת (מאלק אל האווסאווי, 67), יאסר אל קטאני (סאמי אל ג'אבר, 82).

טוניסיה: עלי בומניז'ל; חאתם טרבלסי, ראדי ג'אידי, קארים חאגוי, דויד ג'מאלי; חאמד נאמוצ'י, ג'והאר מנארי, ריאד בועזיזי (מוחדי נאפטי, 55); זיאד ג'אזירי, יאסין צ'יקוואי.

שופט: מארק שילד (אוסטרליה)
איצטדיון: אליאנז ארינה (מינכן), 66 אלף צופים
איש המשחק: זיאד ג'אזירי

"זה לא סוף הסיפור עבורנו"

מאמן טוניסיה, רוז'ה למר, היה מעט מאוכזב מהתוצאה, למרות שהשיג אותה בתוספת הזמן: "לא היינו במיטבנו. הגול הראשון נתן לנו תנופה, אבל זה לא הספיק". הקשר אדל צ'דלי אמר: "מה לא עבד אצלנו? כלום. זה היה קטסטרופה. הובלנו 0:1, אבל עשינו הרבה שטויות".

"אני מקווה שביום שני מול ספרד נהיה קבוצה אחרת", המשיך צ'דלי, "אנחנו עדיין רוצים להעפיל לשלב הבא, וזה אומר שנהיה חייבים לנצח את אוקראינה במשחק האחרון".

השוער הטוניסאי עלי בומנז'ל, שהפך לשחקן החמישי הכי מבוגר שמששתתף במונדיאל בגיל 40 ו-62 ימים, אמר: "עכשיו אנחנו חייבים להישאר רגועים, לבחון את הטעויות שלנו ולהמשיך הלאה".

סאמי אל ג'אבר הסעודי, שכבש את מה שהוא חשב שיהיה שער הניצחון בדקה ה-84, היה מאוכזב בסיום. אל ג'אבר, שיאן ההופעות העולמי (161 הופעות בנבחרת) ששותף במונדיאל הרביעי שלו, אמר בסיום המשחק: "היינו חסרי מזל כשקיבלנו גול דקה לסיום. זה לא סוף הסיפור עבורנו, ונצטרך להילחם במשחקינו הבאים. היכולת שלנו במחצית השנייה אמורה לעודד אותנו לקראת ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully