וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מציגה: המועמדת

14.6.2006 / 17:45

ספרד החליטה להתנער מתדמית המאכזבת, ונתנה את ההצגה הגדולה ביותר עד כה בטורניר, עם 0:4 נפלא על אוקראינה. צמד לדויד וייה

ספרד הגיעה למונדיאל בגרמניה עם תדמית הלוזרית והמאכזבת הנצחית. הנבחרת, שלאורך שנים, הגיעה עטורת כוכבים אבל לעולם לא עברה את שלב רבע הגמר, הרגישה שיש לה מה להוכיח.

היום (רביעי) הכל התפוצץ, בתצוגה המרשימה ביותר של נבחרת עד כה במונדיאל. הקורבן שלה היתה נבחרת אוקראינה של בלוחין ושבצ'נקו, שאיימה להיות מפתיעת הטורניר לפני פתיחתו. אבל על הדשא בלייפציג כל הספקולציות ירדו לטימיון, כשכבר אחרי 18 דקות עלו הספרדים ליתרון 0:2 משערים של צ'אבי אלונסו ודויד וייה. חלוץ ולנסיה השלים צמד 3 דקות מפתיחת המחצית מפנדל לא מוצדק, בעקבותיו נשארה אוקראינה ב-10 שחקנים, אחרי הרחקתו של ואשצ'וק.

בשלב הזה זה כבר לא היה ממש כוחות, וארגונייס הרשה לעצמו לשלב את ראול שפתח על הספסל, וססק פברגאס, שהפך להיות השחקן הספרדי הצעיר ביותר אי פעם שמשחק במונדיאל. פרננדו טורס, במהלך מבריק, קבע בדקה ה-81 את תוצאת הסיום, 0:4 לספרד.

בלוחין ראה את הנבחרת שלו מתפרקת לו מול העיניים, והוא לפחות יכול להודות לאל על ההגרלה הנוחה שמשאירה לו סיכוי בכל זאת להעפיל מהמקום השני. לספרדים מומלץ לא להיכנס לאופוריה למרות התצוגה המרשימה, כי מולם עדיין מתייצבת ההיסטוריה.

מהלך המשחק

דקה 3: רמוס פרץ באגף ימין, והוריד אחורה לצ'אבי, שבעט חלש והחוצה.

דקה 5: כדור חופשי שהוגבה לרחבה פגש את הראש של יז'רסקי שנגח החוצה.

דקה 13: מרקוס סנה הניף רגל מ-30 מטרים, שובקובסקי הדף מעל השער.

דקה 14: גול! כדור קרן לרחבה, צ'אבי אלונסו התגנב ונגח פנימה, 0:1 ספרד.

דקה 17: גול! בעיטה חופשית לספרד. דויד וייה סובב כדור שפגע בראשו של רוסול שעמד בחומה, הטעה את שובקובסקי, וחדר פנימה, 0:2 ספרד.

דקה 33: מתפרצת יפה של אוקראינה, מסתיימת בבעיטה חלשה של גוסין לידיים של קסיאס.

דקה 44: דויד וייה נשלח אל עבר הרחבה, אבל שובקובסקי קרא את הבעיטה.

מחצית שניה

דקה 47: גול! טורס נשלח לבד מול שובקובסקי, ומעד תוך כדי בעיטה. השופט השוויצרי שרק לפנדל מפוקפק וכרטיס אדום מפוקפק עוד יותר. את הפנדל בעט וייה פנימה, והשלים צמד, 0:3 ספרד.

דקה 52: לואיס גארסיה היתל בכל רחבת אוקראינה והשאיר את וייה לבד מול שובקובסקי. הפעם השוער האוקראיני היה במקום.

דקה 61: אנדריי וורונין בעט כדור יפהפה ששרק ליד החיבורים של קסיאס.

דקה 73: וורונין פרץ לרחבה ומסר רוחב מצוין לרברוב, שבעט ממצב טוב מעל השער.

דקה 81: גול! השער היפה במשחק. קרלס פויול יצא קדימה, השלים דאבל פס עם טורס, והכין לחלוץ מדריד כדור מצוין בראש. טורס נכנס נפלא לבעיטה מהאוויר, 0:4 ספרד.

הרכבים:

אוקראינה: אלכסנדר שובקובסקי, אנדריי נסמנצ'נבי, אנטולי טימושוק, ולדימיר יז'רסקי, אנדריי רוסול, אולג גוסייב, אנדריי גוסין, אנדריי וורונין, ולאדיסלב ואשצ'וק, רוסלאן רוטאן (סרגיי רברוב 64), אנדריי שבצ'נקו.

ספרד: איקר קסיאס, קרלס פויול, מריאנו פרנייה, סרחיו ראמוס, מרקוס סנה, צ'אבי, פבלו, צ'אבי אלונסו (אלבלדה 55), לואיס גארסיה (פברגאס 77), פרננדו טורס, דויד וייה (ראול 55).

שופט: מאסימו בוסאצ'ה (שוויץ)
אצטדיון: צנטרלשטאדיון (לייפציג)
צופים: 43,000
השחקן המצטיין מטעם פיפ"א: צ'אבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully