וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: רקלקאטי הצעיר את נבחרת איטליה

13.6.2006 / 20:06

המאמן ניפה מהסגל את גלאנדה, קיאצ'יג ובולרי ובונה על בלינלי וברניאני, בשאיפה שהאחרון לא יהיה עסוק ב-NBA. מלאגה בגמר בספרד

ג'יאקומו גלאנדה, מאסימו בולרי ורוברטו קיאצ'יג, שלושה שחקנים שפתחו בחמישיה של נבחרת איטליה באליפות אירופה האחרונה בסרביה ומונטנגרו, לא יקחו חלק באליפות העולם הקיץ, כך הודיע מאמן ה"אזורי" קרלו רקלקאטי.

רקלקאטי החליט להצעיר את נבחרת איטליה לקראת המונדובאסקט, שיצא לדרך באוגוסט ביפן. בנוסף אליהם, גם המתאזרח דנטה קלאבריה (ארמאני מילאנו), ג'יאנמרקו פוצקו (חימקי) ואלכס ריגטי (לוטומטיקה רומא), ייעדרו בגלל פציעות.

כל זה משאיר את המאמן רקלקאטי עם סגל אותו מובילים שני הוותיקים מברצלונה, ג'יאנלוקה באזילה ודניס מרקונאטו והכוכבים העולים של הכדורסל האיטלקי, אנדראה ברניאני ומרקו בלינלי. במקביל, רקלקאטי יקווה שהקפטן של בנטון טרוויזו, מתיאו סוראניה, יחלים מפציעה בזמן.

האיטלקים מקווים שבחירתו הצפויה של ברניאני במקום טוב בדראפט ב-28 ליוני, לא תיצור בעיות שקשורות לשיתופו במונדו באסקט. רקלקאטי התייחס לנושא ואמר: "זו הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בבעיה מהסוג הזה ואני מקווה שהכל ייפתר".

ספרד: מלאגה בגמר מול טאו

מלאגה עלתה לגמר הפלייאוף בספרד, אחרי שהשלימה ניצחון 75:88 על חובנטוד בדאלונה במשחק החמישי בסדרה. בגמר תפגוש מלאגה את טאו ויטוריה.

משחק שיא של מרכוס בראון עם 31 נקודות הוביל את מלאגה, שקיבלה 19 מרודריגז, 13 מחורחה גרבחוסה ו-10 מדניאל סנטיאגו. לבדאלונה, שתתנחם בגביע היורוקאפ והופעה ביורוליג בעונה הבאה: אלכס מומברו 17, לובוש בארטון 15, הוארטס 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully