וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לשאקיל ומיאמי נשאר דלק במיכל?

גיל קדרון

13.6.2006 / 18:46

אחרי שני הפסדי חוץ, ההיט חוזרים למיאמי, וחייבים לנצח את המאבריקס הלילה במשחק השלישי (4:00, ספורט 5) כדי לחזור לסדרה

מיאמי הגיעה לגמר ה-NBA עם הרבה בטחון. ההיט הרי הדיחו את דטרויט מכס אליפות המזרח, ובשורותיהם משחקים שאקיל אוניל ודווין וויד. אבל המפגש עם הדאלאס מאבריקס לא עשה להם טוב, ואחרי שני רבעים ראשונים טובים בשני המשחקים הראשונים, הם לא הצליחו לתפקד בשני צידי המגרש בדרך לפיגור 2:0.

שאקיל היה חלש במשחק הראשון ונוראי בשני, והממוצעים שלו עומדים כרגע על 11 נקודות למשחק. לשם השוואה, ממוצע הקריירה של הענק במשחקי גמר עומד על 32 נקודות. הסנטר היה מתוסכל על כך שלא קיבל מספיק כדורים לדעתו, וגם כשקיבל לא ידע מה לעשות מול הדאבל טימים הבלתי פוסקים. וגם כשידע מה לעשות, חבריו לקבוצה לא ניצלו את המסירות שלו.

הדיזל, שלא ממש רגיל להתחמק מעיתונאים, נקנס ב-10 אלפים דולרים בגלל שעזב מהר את חדר ההלבשה אחרי המשחק השני, וסירב להתראיין. גם לפני המשחק השלישי הוא לא מתראיין, והשאיר את המיקרופונים לשחקנים האחרים.

"הסדרה הזו רחוקה מלהיות גמורה", אמר אנטואן ווקר. "אנחנו יודעים את זה, ואני מקווה שגם הם יודעים את זה. אנחנו קבוצה מאוד מנוסה ויש לנו הרבה חבר'ה שעבדו כל הקריירה שלהם כדי להגיע לנקודה הזו. אנחנו לא מתכוונים לתת להם את האליפות".

רק בוסטון (1969) ופורטלנד (1977) הצליחו לחזור מפיגור 2:0 לאליפות, אבל גם דטרויט ידעה למחוק את הפיגור הזה בגמר האחרון, רק שהפסידה לבסוף במשחק השביעי כשסן אנטוניו חגגה אליפות. מה שבטוח, אף קבוצה מעולם לא ניצחה אף סדרה אחרי שנפלה לפיגור 3:0, ומזה מיאמי חייבת להימנע בכל מחיר.

משחקים 3, 4 ו-5, אם יהיה בו צורך, יתקיימו במיאמי. במידה והסדרה תימשך, משחקים 6 ו-7 יהיו בדאלאס.

"אנחנו מרגישים שזו הזדמנות עבורנו", אמר ג'רי סטאקהאוס, שהצטיין עם 19 נקודות במשחק השני. "אנחנו רוצים לעשות כל שביכולתנו כדי לממש את החלום שלנו, החלום של העיר דאלאס. אנחנו קרובים לזה".

דירק נוביצקי, מצידו, לא רוצה לרתום את העגלה לפני הסוסים. "עדיין לא עשינו דבר", הסביר הגרמני, שרשם במשחק השני 26 נקודות ו-16 כדורים חוזרים. "ניצחנו את שני המשחקים בבית, ואנחנו יודעים שמיאמי שונים מאוד באולם שלהם. שאק ו-וויד יהיה מוכנים לשחק וישנעו את החיילים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully