וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל פיספס את הרכבת וכמעט את טורניר קווינס

13.6.2006 / 18:37

אלוף הרולאן גארוס הטרי היה אמור לפתוח היום את עונת הדשא שלו בטורניר באנגליה, אבל איחר להגיע מפאריז. המארגנים חיכו

רפאל נדאל, שזכה ביום ראשון בתואר שני ברציפות בטורניר הרולאן גארוס, היה אמור לפתוח היום (שלישי) את עונת הדשא שלו בטורניר קווינס באנגליה (על סך פרסים של 800 אלף דולר), שם הוא דורג ראשון. המארגנים חיכו, אבל הספרדי המדורג 2 בעולם לא הגיע.

אחרי בירור קצר וכמה טלפונים, התברר שנדאל איחר לרכבת שהייתה אמורה לקחת אותו מפאריז ללונדון. בסופו של דבר, נדאל הגיע היום לבירה האנגלית ומייד התפנה לערוך את האימון הראשון שלו השנה על דשא, בסיומו אמר: "התעכבנו יותר מדי זמן בדרך ותאמינו לי שזה לא טוב. אני רעב מאוד לשחק על הדשא, אבל אני עייף מאוד מהדרך הזאת ומהאימון החפוז שעשיתי".

למרות הרעב שלו, כל מי שעקב אחרי עונת הדשא בשנה שעברה יודע שמדובר במשטח השנוא ביותר על הספרדי, שניצח רק במשחק אחד על הדשא בשנה האחרונה. נדאל טוען שהשנה, זה כבר יהיה סיפור אחר: "אני צריך להיות יותר תוקפני ולצבור יותר ביטחון בהגשות שלי. אני עומד לעשות שינוי פיזי ומנטלי במשחק שלי ואני מתאמן על זה עכשיו. אני בונה על שיפור, אבל אני בטח לא אנצח 60 משחקים ברציפות על המשטח הזה".

נדאל, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, יפגוש שם את מרדי פיש האמריקאי, שניצח בסיבוב הראשון את ג'יימי בייקר 1:6, 3:6.

במשחק המרכזי בסיבוב השני שהתקיים היום בקווינס, ניצח ג'יימס בלייק את ג'סטין גימלסטוב בדרבי אמריקאי 5:7, 1:6. בהמשך, הגיע הגשם שעצר את שאר המשחקים.



האלה: ניצחון לסאפין בסיבוב הראשון

בטורניר הדשא המקביל שמתקיים בהאלה, גרמניה (על סך פרסים של 800 אלף יורו), נמשכו משחקי הסיבוב הראשון. מראט סאפין הרוסי גבר על פלורן סרה הצרפתי 6:7, 3:6. רוסי אחר, מיכאיל יוז'ני, הפסיד בסיבוב הראשון לפבריס סנטורו הצרפתי 6:7, 2:6.

תוצאות נוספות:

רישאר גאסקה (צרפת)-גורג' באסטל (שוויץ) 2:6, 3:6
פלורן מאייר (גרמניה)-ביורן פאו (גרמניה) 5:7, 6:1, 6:7
מרקו צ'ידינלי (שוויץ)-כריסטוף רוכוס (בלגיה) 3:6, 4:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully