וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקבל החלטה סופית עד ה-10 ביולי"

13.6.2006 / 13:54

וויצ'יץ' ממשיך להתלבט. אם לא ייצא ל-NBA, פנאתינייקוס היא אופציה ריאלית: "יש משקל לעובדה שהפיינל פור באתונה"

ניקולה וויצ'יץ', שהפך לא מכבר למלפפון המדובר ביותר באירופה, הוזכר אמש (שני) כמועמד המוביל להצטרף לפנאתינייקוס היוונית בעונה הבאה. עיתונאים יוונים רבים מנסים ביממה האחרונה ליצור קשר עם הקרואטי, אולם "ספורט טיים", פורטל הספורט המוביל ביוון, היה הראשון להביא את דבריו של הפורוורד, שאמר: עדיין לא החלטתי מה אעשה, אבל אם אעזוב את מכבי זה יהיה קשה מאוד. אני מאמין שאקבל החלטה עד סוף החודש, מקסימום עד ה-10 ביולי".

וויצ'יץ' סיפר שקיבל לא מעט הצעות מאירופה, אבל לא ידון בהן לפני שימצה את אופציית ה-NBA, שלדבריו עדיין קיימת: "יש לי הרבה אפשרויות, אבל קודם כל אני בודק את ההצעות שקיבלתי מה-NBA. אם זה לא ייצא לפועל, אבדוק את אלו מאירופה". ביוון ממעריכים כי מלבד פאו, מספר קבוצות מובילות באירופה מחזרות אחרי וויצ'יץ', ביניהן ברצלונה וצסק"א מוסקבה.

ואם יחליט לעזוב את מכבי ליעד אחר באירופה, שמציע לו הרבה יותר כסף? "לעובדה שהפיינל פור הבא ייערך באתונה יש משקל", רמז וויצ'יץ'. "זה אתגר גדול עבור כל שחקן. אני מכיר היטב את התחושה של ךשלק בקבוצה המארחת את הפיינל פור. אם אעזוב את מכבי, אעבור רק לקבוצה ששמה לה למטרה לזכות ביורוליג. אני לא מסתפק בשני גביעים. לא תהיה לי בעיה לבוא לשחק ביוון, כי היוונים דומים מאוד לישראלים - הם אוהבים כדורסל, מתלהבים, באים למגרש, ובוודאי שיהיה מדובר באתגר גדול עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully