וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין ואליהו מרשימים בטרוויזו

13.6.2006 / 12:18

פתיחה טובה לישראלים במחנה הדראפט. צ'אד פורד מ-ESPN.com בטוח שהלפרין ייבחר השנה, וצופה לאליהו "עתיד ורוד"

בימים אלו מתקיים מחנה הכשרונות האירופאיים שבטרביזו, כשעשרות סקאוטים וג'נרל מנג'רים מה-NBA צופים במיטב שיש לאירופה להציע. גם עיתונאים אמריקאים נמצאים שם, ומביאים את הרשמים שלהם בחזרה אל מדינת האם. אחד מהם הוא צ'אד פורד, פרשן הדראפט הבכיר של אתר ESPN.com, שמדווח גם על מיודעינו יותם הלפרין וליאור אליהו.

במשחק של יום שני הלפרין השיג 11 אסיסטים בכ-20 דקות, ויכולת ניהול המשחק שלו הרשימה את פורד ואת הסקאוטס. "יש לו מסירות טובות וקבלת החלטות מצוינת", כותב פורד ב-ESPN.com. "הוא מחכה בסבלנות כדי למצוא חורים בהגנה, הוא רגוע, לא עושה טעויות ולקח על עצמו את תפקיד המנהיג". פורד גם ציין שהלפרין הוא הבוגר והמנוסה ביותר מבין כל שחקני המחנה.

הרכז של אולימפיה לובליאנה גם נמצא בכושר קליעה טוב, והראה לכל זוגות העיניים הבוחנות שהוא מסוגל לקלוע מטווח השלוש של ה-NBA. נראה שלפורד אין ספק שהלפרין ייבחר בדראפט הקרוב, כשלדעתו הנקודה הבעייתית היחידה במשחקו היא שהוא לא מספיק אגרסיבי לעיתים בהליכה לטבעת. אם לא ייבחר בסיבוב הראשון, פורד צופה שינחת באטלנטה (מקום 33), קליבלנד (מקום 42), אינדיאנה (מקום 45) או וושינגטון (מקום 48).

ליאור אליהו ככל הנראה יסיר מועמדותו לדראפט הקרוב, אבל גם הוא נמצא בטרביזו, במחשבה על דראפט 2007, שם נראה שיהיה לו סיכוי טוב להיבחר. בתחילה, הנוכחים בטרוויזו לא התרשמו יותר מדי מאליהו, כל עוד השחקנים עברו אימונים אישיים, בהם בלטה הזריקה המוזרה שלו וגמלוניות לכאורה. אבל ברגע שהתחילו לשחק, אליהו הראה הרבה נחישות ותזזיתיות חיובית. "אליהו יכול לקלוע במגוון צורות", כותב פורד. "זריקות בתנועה, כניסות לסל, ריבאונדים בהתקפה. הוא אתלט מצוין ומשחק מאוד אגרסיבי".

כפי שכבר דיווחנו, הסקאוטים ביקשו מאליהו לעבוד על פלג גופו העליון ועל יכולת הקליעה שלו מבחוץ, כדי שיוכל לשחק כפאוור פורוורד יעיל ב-NBA, אבל פורד מציין כי הסקאוטים רואים לו "עתיד ורוד", ומוסיף שאליהו "יהיה בליגה בזמן כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully