וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה צריכה עוד אחד לתואר

13.6.2006 / 7:18

ההוריקנס ניצחו באלברטה 1:2, ומובילים 1:3 בסדרה על אדמונטון. ניצחון בראלי במשחק הבא יבטיח להם גביע סטנלי ראשון בהיסטוריה

אדמונטון - קרוליינה 2:1 (1:3 להוריקנס בסדרה)

ארבע דקות לסיום השליש השני כבש מארק רצ'י, שבהבזק קטן שלח את הדסקית לרשתו של יוסי מרקאנן. קאם וורד עמד בלחץ של אדמונטון, רשם 20 עצירות במשחק, ההוריקנס ניצחו וכעת הם רחוקים 60 דקות מההישג הספורטיבי הגדול ביותר בספורט המקצועני בקרוליינה - זכיה בגביע הלורד סטנלי.

שיתוף הפעולה בין הצעירים לותיקים עבד שוב בהוריקנס. הרעש באלברטה, שהיה גורם כל כך מכריע במשחק הקודם ובכלל בפלייאוף, לא הפריע לרצ'י בן ה-38 או לוורד הרוקי. גם שער של סרגיי סמסונוב 8:40 מהפתיחה לא הרתיע את האוילרס, שהגיבו 29 שניות בלבד לאחר מכן, משער פאוור פליי של קורי סטילמן.

שער הניצחון של ההוריקנס היה ביזארי משהו. כריס פרונגר הותיק ניסה לנקות את האזור של אדמונטון, אבל סטילמן הצליח לחסום אותו. הפאק התגלגל לרוחב המגרש, אריק סטאאל שלח מסירה ורצ'י כבש את השער הכל כך חשוב, למרות הנסיונות הנואשים של מרקאנן להציל.

"אנחנו לא מפסידים את הסדרה בגלל חוסר שליטה או מכיוון שהם יותר חזקים, אנחנו מפסידים כי הם מנצלים הרבה יותר הזדמנויות", אמר קרייג מקטאוויש, מאמן האוילרס. ואכן, הסדרה הזו הייתה מתפתחת אחרת לגמרי אלמלא שער מוזר של רוד ברינד'אמור במשחק הראשון והשגיאה של פרונגר הפעם.

אבל קרוליינה לוקחת את זה בשתי הידיים. השער הכי יפה הוא דסקית ברשת, וההוריקנס באים לסגור עניין בלילה שבין רביעי לחמישי בראלי. מ-3:0 חזרו רק שתי קבוצות בהיסטוריה של ה-NHL, אבל מ-3:1 עושות קבוצות מהפך כמעט בכל פלייאוף. סטילמן יודע את זה: "זה יהיה המשחק הכי קשה בסדרה. זה משחק שאם הם ינצחו, יחזיר אותם לחיים, ולנו אסור לתת לזה לקרות. אנחנו מצפים בכליון עיניים לחגוג אליפות במגרש שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully