וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי בירוק בדרך למכבי נתניה, גם הסמלים

רומן רוזנבלט

12.6.2006 / 20:46

הקשר החיפאי החליט לנתניה, שעשויה לצרף מאמן זר לקבוצה. דוד פיזנטי ורונן גבאי הצטרפו למחלקת הנוער. גם בוזגלו על הכוונת

קשרה של מכבי חיפה שי בירוק יצטרף לאימוני מכבי נתניה, אשר יחלו בעוד כשבועיים. בירוק החליט לעזוב סופית את האלופה הירוקה, וכבר לפני כשבועיים פורסם שהאופציה המועדפת מבחינת טוברוק, המחזיקה בכרטיס השחקן שלו, היא מכבי נתניה המתחדשת.

הפטרון של בירוק, אירק אייזקוביץ,אמר היום (שני): "בימים הקרובים נסגור את כל הפרטים עם מכבי נתניה ושי בירוק יחל להתאמן עם תחילת האימונים של הקבוצה".

הבעלים של הקבוצה דניאל יאמר טס אמש (ראשון) לחופשה בגרמניה, במהלכה ייתכן ויחפש גם מועמד זר לאימון הקבוצה, מלבד המועמדים הישראלים הקיימים, וביניהם שלום תקווה ובני לם, שעימו עדיין לא נקבעה פגישה. יאמר צפוי לשהות בגרמניה עד הגעתה של הקבוצה בתחילת חודש יולי למחנה האימונים בפרנקפורט. במהלך היומיים הקרובים עשויה להיסגר סופית העברתו של הבלם גולן חרמון לקבוצה. כמו כן בנתניה עדיין מחפשים חיזוק בחלק השמאלי של ההגנה, אולם עדיין אין חדש בנוגע לשחקן זה או אחר שהוזכר כמועמד לקבוצה. אתמול החלו במועדון בשיחות עם מאמני מחלקת הנוער לגבי העונה הבאה, כאשר ההערכה היא כי רוב הצוות ישאר. היום צפויה פגישה עם מי שעומד בראש המערכת, המנהל המקצועי של המחלקה, אלון שרייר.

במסגרת המגמה להחזרת סמלי העבר לקבוצה, מונו היום שחקני העבר רונן גבאי ודוד פיזנטי למאמני הנוער של המועדון, כאשר גבאי ישמש כמאמן הראשי ופיזנטי כעוזרו.

רונן גבאי אמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד שמח שקיבלתי את המינוי של מאמן הנוער, כאחד שגדל מגיל 9 במועדון ועבר את כל מחלקת הנוער. אני מרגיש סוג של סגירת מעגל למרות שזו רק תחילת הדרך. בלי להשמע חנפן, מה שאיל (ברקוביץ' - ר.ר) עושה בקבוצה הוא מוברך. המון שנים שחקני עבר הסתבבו מאוכזבים על כך שבאים אנשים מבחוץ, והנה תוך חודש יש שינוי, כאשר אני ופיזנטי מגיעים לנוער, בני לם מועמד לבוגרים ועודד מכנס הוא הסקאוטר. זה סוג של שייכות, ולא כולם מבינים עדיין איזו משמעות מיוחדת יש לעניין, גם עבור הקהל של הקבוצה".

משה הרוש מ"הארץ" מוסיף כי מכבי נתניה החלה לשלוח מסרים גם למאור בוזגלו, שנמצא תחת חוזה במכבי חיפה.

בוזגלו מצוי בהליכי בוררות נגד האלופה בתביעה לקבל שחרור. מקורבים לשחקן לא הכחישו את האיתותים מהקופסה ואמרו: "בנתניה יודעים לעבוד, וכשהם רוצים מישהו הם פועלים מיד". אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, אמור להיפגש היום עם המאמן רוני לוי כדי לשמוע ממנו על תוכניותיו העתידיות בנוגע לבנו ובניסיון להגיע לפשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully