וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה פותחת דף חדש

12.6.2006 / 23:50

בצל פרשת השחיתות בליגה האיטלקית, סיפקה ה"אזורי", לשם שינוי, משחק התקפי אדיר בניצחון 0:2 על גאנה, שעוד לא אמרה את המילה האחרונה. ליפי: "בחלקים מסויימים גאנה שיחקה טוב יותר"

אומרים שהעיתונאים האיטלקים מתלוננים על הנבחרת שלהם בימים האחרונים, כמה מהם דיברו על זה שהם לא מרוצים ממצבה הנוכחי של ה"אזורי" והוסיפו את פרשת השחיתות שהאפילה על סיומה של הליגה האיטלקית. מעניין מה היה להם להגיד אחרי הניצחון 0:2 על גאנה. האם הנבחרת הזאת עומדת לפשל? לעוף בשלב הבתים? ממש לא נראה לנו. איטליה, שאחראית למשחק הטוב ביותר שהיה עד עכשיו במונדיאל, נראית כמו נבחרת שהולכת לרוץ רחוק, רחוק מאוד.

האיצטדיון בהאנובר סיפק הערב תפאורה נהדרת עם 43 אלף צופים , מזג האוויר כרגיל היה מושלם, ומה שהפך את הערב הזה לכל כך מיוחד היה כדורגל אדיר בין שתי נבחרות אינטנסיביות וחזקות. בגאנה לא חסרים שמות גדולים, אבל היה די מפתיע לראות נבחרת עם שני שחקני הרכב מהליגה הישראלית עושה חיים לכוכבי הסריה A.

מצד שני, האיטלקים רגילים לעבודה קשה, זה הלחם והחמאה שלהם. נסטה וקנבארו הזכירו לנו מי מחבר את ההגנה הטובה בעולם, לוקה טוני נכשל בכיבוש אבל הראה ניצוצות ופרנצ'סקו טוטי שיחק היטב עד שנפצע והוחלף. אבל כוכב המשחק היה אנדראה פירלו. הוא כבש שער אדיר בדקה ה-40 ושלח לקראת סיום מסירה גדולה ליאקווינטה, שכבש את שער הבכורה שלו בנבחרת איטליה וקבע את תוצאת הסיום, 0:2.

שופט: קרלוס סימון (ברזיל)

איצטדיון: האנובר, 43,000 צופים

שחקן מצטיין: אנדראה פירלו

מחצית ראשונה

דקה 12 - ההזדמנות הגדולה הראשונה של איטליה במשחק. ג'ילארדינו משתלט על הכדור בצד השמאלי של התיבה ובועט לכיוון השער. קינגסטון סוגר טוב ומונע שער בטוח.

דקה 16 - בעיטה חופשית לאיטליה מ-20 מטר אלכסונית. פירלו בוחר שלא להגביה ומוסר לטוטי, שבועט טיל החוצה.

דקה 18 - ג'ון פנטסיל מרים כדור מימין לכיוונו של אמואה, אלא שנסטה מקדים את הגנאי ברחבה ומרחיק.

דקה 26 - ג'ון פנטסיל מעביר מצוין את גרוסו ושולח כדור למונטארי, שבועט החוצה.

דקה 27 - מתפרצת לאיטליה, לוקה טוני מקבל מסירה מג'ילארדינו, עובר את סמואל קופור ובועט למשקוף.

דקה 29 - מתפרצת לגאנה. ג'יאן אסמואה פורץ מימין ומפספס במעט את הקורה השמאלית.

דקה 31 - עוד מתפרצת לגאנה כאשר מייקל אסיין פורץ לבד מצד שמאל ורץ 20 מטר, בסיומן הוא מפספס את אותה הקורה השמאלית.

דקה 32 - ההגנה האיטלקית מאבדת את עצמה והפעם עמנואל פאפו הכפר סבאי מוצא את עצמו חופשי בצד השמאלי של הרחבה ובועט מעל לשער.

דקה 34 - בעיטה חופשית לאיטליה מ-35 מטר. טוטי בוחר להפציץ לשער, קינגסטון הודף לקרן.

דקה 40 - גול! טוטי שולח כדור קרן משמאל לפירלו, שרץ שני צעדים ומשחרר טיל מ-18 מטר. ג'ילארדינו מתכופף ברחבה ומפנה את הדרך לכדור והפעם לקינגסטון אין סיכוי. 0:1 לאיטליה.

דקה 45 - ג'ילארדינו מכניס כדור לגרוסו, שבועט מקרוב, אלא שקינגסטון הודף.

מחצית שניה

דקה 51 - ההזדמנות הרצינית הראשונה של איטליה במחצית הראשונה. ג'ילארדינו מוצא את עצמו חופשי בצד הימני של הרחבה משחרר בעיטה, קינגסטון הודף.

דקה 54 - מייקל אסיין מנסה להפתיע את בופון בבעיטה מ-20 מטר, אבל השוער האיטלקי הודף מצויין.

דקה 64 - מייקל אסיין מנצל רפיון בהגנה של איטליה ומנסה את מזלו בבעיטה רשלנית מרחוק.

דקה 67 - דה רוסי מכניס כדור נהדר לסימונה פרוטה, שבועט חזק ממרכז הרחבה. קינגסטון שוב הודף מצויין.

דקה 72 - ג'יאן אסמואה נדחף ברחבה על ידי די רוסי. השופט מתעלם, מצלמות הטלוויזיה מראות שאולי הוא טעה.

דקה 81 - מייקל אסיין מנסה את מזלו בעוד בעיטה מרחוק, אבל הכדור הולך החוצה.

דקה 83 - גול! התקפה מתפרצת לאיטליה כשתוצאה מאיבוד כדור של קופור. פירלו שולח מסירה נהדרת לאורך המגרש אל יאקווינטה, שרץ קדימה לבדו וכבש את השני לאיטליה. 0:2.

איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, אלסנדרו נסטה, פאביו קנבארו, פאביו גרוסו, כריסטיאן זקארדו, אנדראה פירלו, סימונה פרוטה, פרנצ'סקו טוטי, לוקה טוני (אלסנדרו דל פיירו, 82), אלברטו ג'ילארדינו (וינצ'נזו יאקווינטה, 64).

גאנה: ריצ'רד קינגסטון, ג'ון פנטסיל, סמואל קופור, ג'ון מנסה, עמנואל פאפו (איליאסו שילה, 46), סולי מונטארי, מיקאל אסיין, סטפן אפייה, אוטו אדו, אסמואה ג'יאן (טשי-מנסה, 89), מת'יו אמואה (פימפונג, 68).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ליפי: "בחלקים מסויימים גאנה הייתה טובה יותר"

המאמן האיטלקי מרצ'לו ליפי פירגן בסיום המשחק לגנאים ולא הסתיר את התרגשותו מהפתיחה המוצלחת של הטורניר: "היריבים שלנו הוכיחו שהם חזקים כמו שציפינו. למעשה, בחלקים מסויימים של המשחק הם שיחקו יותר טוב. בסופו של דבר אני חושב שהגיע לנו לנצח. מנקודת מבט פסיכולוגית, המשחק הראשון הוא הקשה ביותר ואני חושב שעמדנו במשימה בהצלחה".

מאמן גאנה ראטומיר דויקוביץ': "ראיתם את האיטלקים, הם שיחקו מצויין. היו לנו כמה הזדמנויות, אבל החמצנו. אני מרוצה מכמה מהשחקנים שלנו אבל יש כמה אחרים שאני מאוד מאוכזב מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully