וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי הכדורסל נגד ירמי אולמרט

שגיא ניר

12.6.2006 / 13:45

נציגות השופטים, בראשות זריף, תובעת מיו"ר האיגוד לא לכפות עליהם לקיים בחירות. אולמרט מאיים: "אקיים משא ומתן עם בודדים"

אחרי שמשכו את מירב תשומת הלב במהלך הסיבוב השלישי, מנצלים שופטי הכדורסל את הימים הראשונים לפגרה להתנגחות באיגוד הכדורסל, לקראת החתימה על הסכם התקשרות חדש עםאיגוד הכדורסל.

במכתב שהעביר הבוקר (שני) יו"ר הסתדרות המעו"ף, לאון מורוזובסקי, אל יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט, הוא קרא לו לחזור בו מהדרישה לקיום בחירות חדשות לנציגות השופטים, לקראת הדיונים על הסכם השופטים החדש. יש לציין כי שופטי הכדורסל הצטרפו להתסדרות בשנת 2003, ונציגות מטעמם אף ניהלה מול איגוד הכדורסל את המשא ומתן על הסכם העבודה הקודם, שיסתיים בימים הקרובים.

"נציגות השופטים בראשות ירון זריף פועלת כועד עובדים בתוך ההסתדרות, והתקנון החל עליה הינו תקנון ועדי העובדים של ההסתדרות החדשה. בחירות לנציגות יערכו איפוא אך ורק על פי תקנון זה ובתוך המסגרת ההסתדרותית", כתב מורוזובסקי לאולמרט. "מעביד מנוע מלהתערב בפעילותו של ארגון עובדים, שכן התערבות כזו מהווה פגיעה בחופש ההתאגדות... הניסיון לכפות על השופטים שיטת בחירות שאינה תואמת את התקנון החל עליהם אינה חוקית".

בתגובה לדברים, אמר אולמרט לוואלה! ספורט: "אינני מתעסק במינוי נציג לשופטים. לא אנהל משא ומתן לחידוש ההסכם אם נציגות השופטים לא תיבחר בצורה שקופה. אף אחד לא בחר את זריף, והם צריכים לערוך בחירות. גם נציגות השופטים צריכה להיבחר מחדש פעם בתקופה, וזה הזמן הכי טוב". במידה ונציגות השופטים לא תערוך בחירות, מזהיר אולמרט מרפורמה. "ברגע שהסכם העבודה יסתיים, אודיע לשופטים כי הם יכולים לנהל משא ומתן כבודדים ולחתום על הסכם אישי עם האיגוד".

במקביל, ממשיך אולמרט במגעים למינוי יו"ר חדש לאיגוד השופטים, לאחר שמולי קצורין, ששימש בתפקיד בשבועיים האחרונים של העונה, עזב אותו כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully