וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריילי מחפש את האש

12.6.2006 / 12:42

ההיט נראו אומללים בהפסד 99:85 לדאלאס, ובפיגור 2:0 מאמנם יודע שצריך שינוי. "כולם כבר מוחקים אותנו. אבל בואו נחכה ונראה"

המשפט "זה גמור" עומד לאוהדי המאבריקס על קצה הלשון. התצוגה במשחק מספר 2 מול מיאמי, בסיומה ניצחה דאלאס 85:99, הוכיחה שכנראה דאלאס באמת קבוצה יותר טובה ממיאמי.

ההיט, שנראו כמי שויתרו על המשחק מאוד מוקדם במהלכו, שיחקו בחוסר חשק, ולא פגעו בשני צידי המגרש. עבור כולם זה נראה מצב שכרגע לא יכול להתהפך. "הם עשו מה שהם היו צריכים לעשות", אמר פט ריילי. "כולם כבר מוחקים אותנו, אבל גם מול שיקגו, וניו ג'רזי היינו בפיגור. אפילו כשהובלנו על דטרויט 1:3 בגמר המזרח לא ספרו אותנו. עכשיו אולי אנחנו היסטוריה, אבל בואו נחכה ונראה מה יקרה אצלנו בבית".

שאקיל אוניל נתן משחק חלש להחריד של 6 נקודות, ודווין וויד לא הצליח לשאת לבדו בנטל. שאק לא הסתיר את כעסו, סירב להתראיין בסיום, ונקנס על ידי הליגה מיידית בסכום של 10,000 דולר. יש לציין שזהו צעד נדיר של הענק הלא לוחש, ספק הציטוטים מספר 1 בליגה.

מי שעשה את העבודה הגדולה על הדיזל היה אריק דמפייר. "במשחק מספר 1 הם אמרו שהוא פשוט לא קיבל מספיק את הכדור", עקץ דמפייר את שאק. "אבל אם תסתכלו טוב על המשחק תראו שהוא קיבל את הכדור 30 פעמים ומסר אותו החוצה 12 פעמים. כמה כדורים הוא עוד רוצה?".

מיאמי הצליחה לייפות את הדברים וכביכול לחזור למשחק הודות לרבע אחרון טוב של אנטואן ווקר, אבל הרגישה עלובה מול החדות של המאבריקס. עכשיו המשימה של ריילי היא להחזיר את האמונה לתודעה של שחקניו, לקראת משחק מספר 3. "הייתי בהמון משחקי פלייאוף", אמר ריילי. "והפסדתי כבר ב-40,30,25 נקודות הפרש, כמו שכבר ניצחתי באותו הפער. אבל כל זה לא משנה כלום. הכל מסתכם במשחק הבא וביכולת שלנו להשאיר את המשחק האחרון מאחור. אולי זה יצית בנו קצת אש".

משחק מספר 3 ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי בשעה 04:00 בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully