וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נגיע להסכמה עם גנק, יצחקי ישוחרר"

אסף שקד

11.6.2006 / 17:05

בבית"ר הצהירו כי חרף הרצון להשאירו, הוא לא יוחזק בכוח. הקבוצה רוצה לצרף את טאינאן הברזילאי

ברק יצחקי, שחקנה של בית"ר ירושלים השוהה בגנק הבלגית, ערך היום (ראשון) סיור התרשמות ראשון במועדון החדש אליו הוא אמור להצטרף בעונה הקרובה.

בשעות הצהריים נפגשו הקשר-חלוץ וסוכנו, רונן קצב, עם נשיא המועדון ומנג'ר העל, והארבעה ערכו שיחת היכרות. בניגוד לפרסומים שונים, שלפיהם גנק עשויה לרדת מיצחקי בעקבות החתמת שני חלוצים חדשים, לשחקן הובהר במפורש כי הוא רצוי מאוד.

במהלך השיחה עם נשיא הקבוצה ומנג'ר העל הובהר עוד ליצחקי כי הוא נמצא חזק בתוכניות. "במשך ארבע העונות האחרונות סיימנו בצמרת אבל לא התמודדנו על תואר האליפות", נאמר לו, "אבל בעונה הקרובה אנחנו מתכוונים לשפוך הרבה כסף ולהביא שחקנים בשביל לחזור לתמונת האליפות. צפינו בך במספר קלטות והתרשמנו מאוד מהיכולת שלך. ההזמנה שלך לכאן היא בשביל שתחתום אצלנו".

במהלך השיחה אף קיבל יצחקי מספר מחמאות מהמנג'ר של הקבוצה הבלגית שאף הפתיע כשאמר לו, "אני יודע שאתה משחק בנבחרת ישראל הצעירה ויש לך עתיד גם בנבחרת הבוגרת. אנחנו נשמח ששחקן צעיר כמוך יהיה חלק מאיתנו בשנים הבאות". לאחר השיחה ביקר יצחקי ברחבי העיר ובמגרש האימונים ובאצטדיון של גנק.

לאחר הסיור, אמר יצחקי לאתר בית"ר.נט: "התרשמתי לטובה מהעיר ומהמתקנים שלה. מתקן האימונים הוא ברמה גבוהה ועכשיו אני מבין כמה הקבוצה הזאת רצינית ומקצוענית. המגרש הביתי הזכיר לי קצת את טדי והוא בשבילי מיני טדי. נתנו לי כאן יחס טוב מאוד ואמרו לי שמאוד רוצים אותי כאן. בסך הכל התרשמתי מאוד לטובה והפגישה עם נשיא הקבוצה והמנג'ר הייתה טובה מאוד".

יצחקי סיכם כבר אתמול (שבת) את תנאיו בגנק ואמור להשתכר כ-1.08 מליון יורו לשלוש עונות, אך מה שנותר על מנת להחתימו בבלגיה הוא האישור של בית"ר, שלא ממהרת לשחרר את השחקן. ההערכה היא כי הבלגים יצטרכו לשלם כחצי מיליון דולר על מנת לרכוש את כרטיסו של השחקן, והקבוצה הבלגית הודיעה כי לא תהיה לה בעיה להיכנס למו"מ עם בית"ר בנוגע לרכישת הכרטיס.

כבר מחר אמורה בית"ר לקבל מגנק פקס רשמי הקורא לצדדים להיכנס למו"מ על מנת לרכוש את כרטיס השחקן. בבית"ר אף עלתה האפשרות להשאיל את השחקן לקבוצה הבלגית, אך משום שתקופת החוזה המיועד של יצחקי בבלגיה היא לשלוש עונות, האפשרות הזו ירדה מהפרק.

בבית"ר טרם התקבלה החלטה רשמית בנושא, ובמשרדים בגבעת שאול ממתינים לפקס מגנק, ורק אז יקבלו שם את ההחלטה הסופית. ההערכה בבית"ר היא כי יצחקי ישוחרר בסופו של דבר, כפי שהסביר היום גורם במועדון: "ברק יצחקי הוא שחקן שאנחנו מאוד מעריכים ואוהבים וכמובן שנרצה אותו לעונה הבאה, אבל אין לנו כוונה להשאיר אותו בכוח. אם נגיע להסכמה עם הקבוצה הבלגית אני מאמין שהוא יקבל את השחרור".

הסקאוט דודו דהאן, שקיים בשבוע שעבר מחנה אימונים לשחקנים צעירים, אמור להעביר מחר (שני) את רשמיו ליו"ר ולדימיר שקלאר. ההערכה היא כי בית"ר תיכנס למו"מ על רכישת הכרטיס של הברזילאי טאינאן, שקבוצתו דורשת עליו 700 אלף דולר. החלוץ הקונגולזי בוואיי, שהרשים גם הוא, אמור להצטרף למחלקת הנוער של בית"ר ירושלים כבר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully