וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס ומיאמי חושבות הגנה

11.6.2006 / 11:24

המאבריקס מודאגים מהתפוקה הדלה של נוביצקי במשחק 1, ההיט לא אהבו את ההגנה האיזורית של דאלאס. הלילה (4:00, 5) משחק מספר 2

ארבעה סלי שדה. זו היתה התפוקה של דירק נוביצקי במשחק מספר 1 בסדרת הגמר. אם במיאמי מתכננים על תפוקה דומה הלילה (בין ראשון לשני, 4:00, ספורט 5), צפויה להם אכזבה. לפחות על פי הדברים של שחקני המאבריקס.

"מיאמי קבוצה נהדרת, ואנחנו יודעים שהם יבואו לשחק חזק ואי אפשר לזלזל בהם", אמר ג'וש הווארד. "אבל דירק הולך לעשות את מה שהוא עושה בדרך כלל שזה לקלוע סלים. הוא הולך לתקן הכל מהמשחק הראשון".

במשחק הראשון חיפה ג'ייסון טרי על התצוגה של נוביצקי, כשקלע 32 נקודות. בדאלאס יודעים שהתמונה הזו לא צפויה לחזור על עצמה. "אנחנו לא מצפים מדירק להיות שום דבר פרט לדירק. כשהזריקה שלו, שיהיה אגרסיבי ויקח אותה. אם יעשו עליו דאבל טים - כל אחד שנהמר עליו יקח זריקה טובה".

"הם לחצו עלי די טוב", הודה נוביצקי. בכל פעם שלחו עלי מישהו נוסף מאחור". הגרמני התייחס להגנה שהוא מקבל ממיאמי, ובמיוחד מיודוניס האסלם, בהשוואה לקבוצות אחרות. "המגן שלהם הוא יותר חזק, יותר גבוה וגם העזרה מגיעה קצת יותר מהר", אמר נוביצקי, שהבטיח: "אני אחזור".

ומה אומרים במיאמי? למרות ההתלהבות המופגנת של הקומישינר דיוויד סטרן מההגנה האיזורית, המאמן פאט ריילי לא מתכוון לעבור לשמור כך בעצמו. "אני לא אשחק את זה אלא אם כן לא נצליח לעצור מישהו", הוא אמר. ריילי לא מת על הגנה איזורית, מולה נתקעה קבוצתו בהפסד 90:80 במשחק הראשון בסדרה. "זה לא סוד שברבע השני, כשהובלנו ב-11 נקודות, לא הצלחנו לתקוף מולם כשהם עברו לאיזורית. זה מוציא אותך מהקצב, זה מה שזה אמור לעשות", אמר.

השינוי שמתכנן ריילי למשחק מספר 2 הוא להכניס את הכדור יותר לשאקיל אוניל, בתקווה שהדאבל-אפים על האיש הגדול יגרמו לו למצוא שחקנים פנויים לג'אמפ שוט. והמילה האחרונה, כרגיל, לדיזל, שמתכוון להגיע חד הרבה יותר למשחק השני: "אני אהיה מוכן", אמר. "העול תמיד יהיה עלי ואני מוכן לזה מאז 1992. בכל פעם שאנחנו לא משחקים טוב, אני לוקח הרבה מזה על הכתפיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully