וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרבים במקום הסרבים

11.6.2006 / 9:13

מי שיעדיף טניס על פני המשחק של הולנד וסרביה, יוכל לקבל את שני הגדולים בגמר הרולאן גארוס. פדרר - נדאל (16:00, יורוספורט)

בסופו של דבר קיבלנו את הגמר הצפוי. אלא שצפוי זה לא בהכרח רע, בעיקר כשמדובר ברוז'ה פדרר וברפאל נדאל. שני הטניסאים הבכירים בעולם יתמודדו היום (ראשון, 16:00, שידור ביורוספורט) בגמר הרולאן גארוס, במשחק שמבטיח רבות. נכון שבאותו זמן הולנד משחקת מול סרביה, אבל קרב כזה לא רואים בכל יום, או במלים אחרות: כדאי להעיף יותר ממבט על המפגש הזה.

מג'ון מקנרו עד פיט סמפראס דרך שטפן אדברג, אלופים רבים ושחקנים מהטופ העולמי ראו את התקוות שלהם מתנפצות על משטח החימר. פדרר, למשל, הגיע לגמר ב-14 התחרויות האחרונות שלו. הפעם האחרונה בה לא עשה זאת? חצי גמר הרולאן גארוס ב-2005. המדיח: רפאל נדאל.

פדרר לא נראה טוב מול דויד נלבנדיאן ביום שישי. הוא ניצח לבסוף, אבל משהו לא דפק במערכה וחצי הראשונות. רק אחרי פיגור 6:3 ו-3:0 הפעיל השווייצרי מבערים, ניצח במערכה השניה וכמעט בשלישית, כשיריבו פרש. מול נדאל, שניצח 59 משחקים רצופים על חימר ועוד לפני ה-60 (אם ינצח הערב) כבר הציב שיא שיהיה קשה מאוד לשבירה בשנים הקרובות, היכולת הזו לא תספיק.

גראנד סלאם רביעי ברציפות?

רוד לייבר האוסטרלי היה הטניסאי האחרון שהשלים זכייה בארבעה טורניר גראנד סלאם ברציפות, ב-1969. לייבר עשה זאת באותה שנה. פדרר ניצח בווימבלדון ובארה"ב בעונה שעברה ובאוסטרליה השנה, ואם ינצח גם היום, יצליח להגיע להישג של לייבר, אם כי יצטרך להשלים זכיות בווימבלדון ובארה"ב כדי לרשום וי על כל טורנירי הגראנד סלאם בשנה אחת. "רבע, חצי - הכל טוב ויפה, אבל אני מתרכז בגמר. זה מה שחשוב עכשיו". על האפשרות להפוך לאדם השלישי שזוכה בטורנירים ברצף (לפני לייבר עשה זאת דון באדג'), אמר פדרר: "זה יהיה נפלא. עצם העובדה שהצלחתי להביא את עצמי לעמדה כזו היא מרגשת".

נדאל מפרגן ליריבו. גם אם בעבר לספרדי הייתה עליונות על חימר מול כל מי שפגש, כולל פדרר, הוא לא מתבייש להחמיא: "מדובר בשחקן הטוב בעולם. הטופ שבטופ. אם לא אתן מאה אחוז מעצמי, אין לי ספק שאפסיד". הוא גם היה רומנטי משהו: "יהיה נפלא אם נחזור על המשחקים שנתנו ברומא ובמונאקו. על המשחק ביום שישי אמר נדאל: "אני מאוד מרוצה. במערכה השלישית היה לי קרב לא קל ובכל זאת ניצחתי. אני מקווה שזה יספיק גם להיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully