וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם מועמד לנתניה

רומן רוזנבלט

11.6.2006 / 23:56

לאחר עזיבתו של קאנן, בלבול עשוי להישאר מאמן ראשי, אבל קשר העבר מוזכר כמועמד. ברקו נפגש עם קייסי ובנאדו

טון קאנן לא יאמן בעונה הבאה את מכבי נתניה. כך הוחלט אמש (שבת) בשיחה בין הבעלים דניאל יאמר והמנג'ר איל ברקוביץ', שהודיעו על כך למאמן ההולנדי.

קאנן אמור היה לשמש בעונה הקרובה כמאמן הקבוצה בצוותא עם מרקו בלבול, אך פרסומים בנוגע לחייו הפרטיים של המאמן גרמו ככל הנראה ליאמר וברקוביץ' לחפש את נתיב המילוט מההתקשרות עימו, נתיב שנמצא ככל הנראה הערב.

בתחילת השבוע, סירבו בהנהלת נתניה להתייחס למקרה. בהודעה שהוציא לתקשורת, הודיע הבעלים דניאל יאמר כי "עבודתו של מר קאנן במכבי נתניה אינה קשורה ליחסי העבודה שלו בבית"ר ירושלים, לרבות נושאים הקשורים לצנעת הפרט שלו ושל אחרים. בכל מקרה, החוקים במועדון מכבי נתניה ברורים מאוד".

כעת תחזור ככל הנראה נתניה לאופציה הראשונית שלה, מאמן זר, אפשרות העדיפה על הבעלים דניאל יאמר. שמות נוספים שיתכן ויצוצו שוב הם שלום תקווה וניר לוין. אפשרות נוספת כרגע, היא הישארותו של מרקו בלבול כמאמן יחיד. גם בני לם, שאימן את קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק, הוא שם שעלה כאפשרי.

כפיר צוקול, שחקן הבית של מכבי נתניה שהושאל למכבי רעננה, חזר להתאמן בקבוצה. במועדון מוסרים שבשבוע הראשון להפצת המנויים לעונה הבאה, נמכרו כבר כ-100 יחידות.

המנג'ר של מכבי נתניה, אייל ברקוביץ', נפגש היום (ראשון) עם אריק בנאדו ואדורם קייסי בחיפה, כאשר לא ידוע מה היו נושאי השיחה, אך לא מן הנמנע כי נושא הצטרפותם למכבי נתניה עלה בפגישה החברית בין השלושה. כידוע, לשניים חוזה במכבי חיפה, אך הם מעוניינים לשדרג את תנאיהם ואילו במכי נתניה מחשפים שחקנים בעמדות של קייסי ובנאדו.

עדכון ראשון: 11.6.06 00:52
עדכון אחרון: 11.6.06 23:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully