וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן שם קץ לבורסת השמות

ניר איסקוב

10.6.2006 / 20:21

על רקע פרסומים שגויים על אודות מועמדים זרים לחיזוק מכבי ת"א, החליט המאמן לפרסם באתר הרשמי של המועדון את השחקנים הרלוונטיים

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, מאס בפרסומים שגויים על אודות מועמדים זרים פוטנציאליים לחיזוק קבוצתו, ובצעד יוצא דופן, אישר לאתר הרשמי של המועדון לפרסם את שמות השחקנים שצדו את עינו של המאמן.

מדובר בארבעה מועמדים לחוליית ההתקפה, שלושה לעמדת הבלם ומספר זהה של שוערים.

להתקפה מועמדים אדגרדו סימוביץ' מפרגוואי, שמשחק בליגה המקומית, נינו בולה הקרואטי, ששיחק באדמירה ואקר האוסטרית, בן ארצו, מריו מריץ', המחזיק בעבר בבונדסליגה, וגרונוסלב לוברק, קרואטי אף הוא, שהשתייך ללירסה הבלגית.

לעמדת הבלם מועמדים מרינו בילישניקוב, קרואטי בן 29, ששיחק בלואיסבורג, אלכסנדר טקלט הבלגי, המשחק בליגה המקומית, וכן בלם סלובני.

לעמדת השוער ישנם שני מועמדים נוספים, בנוסף כמובן לטרבטקו הקרואטי, שינחת להתרשמות עם פתיחת האימונים: קאסטר הנקגרין, שוערה של ברונדבי הדנית, וכן שוערה של קבוצת ויטוריה אסטובל מפורטוגל, רוביניו. למרות ששמו לא פורסם באתר הרשמי, במכבי טרם אמרו נואש לגבי הבאת השוער הצרפתי, סטפן פוראטו, מקבוצת אז'קסיו. אם פוראטו בן ה-31 יפחית בדרישותיו הכספיות בימים הקרובים, הוא עשוי בהחלט להגיע לקרית שלום.

הקבוצה תצא למחנה אימונים בהולנד, בשליש האחרון של חודש יולי. במחנה ייבחן קשר-חלוץ גדנ"ע יהודה, חי אטיאס, שסיים גיל נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully