וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי סיכם בגנק

אסף שקד

10.6.2006 / 19:45

חלוץ בית"ר ירושלים סיכם בקבוצה הבלגית, תמורת שכר של 300 אלף יורו. תגובת בית"ר: "הוא ישחק בקבוצה גם בעונה הבאה"

ברק יצחקי, חלוצה של בית"ר ירושלים, הגיע היום (שבת) לסיכום עם הקבוצה הבלגית גנק לגבי הצטרפותו לקבוצה בשנים הבאות. על פי הסיכום בין הצדדים אמור יצחקי להשתכר בעונה הראשונה ב-300 אלף יורו, בעונה השנייה ב-360 אלף יורו ובעונה השלישית ב-420 אלף יורו.

השכר אותו מציעה קבוצת הצמרת הבלגית גבוה בהרבה מזה שמציעה בית"ר ירושלים, ובקבוצה של [[ארקדי גיאדמק]] לא מתכוונים להשוות את הסכום.

הבעיה היחידה שמונעת כרגע את המעבר של יצחקי לבלגיה היא העובדה שכרטיס השחקן שלו נמצא אצל בית"ר ירושלים, שלא ממהרת לשחררו. כבר בשבוע שעבר הבהירה בית"ר כי "יצחקי לא ישוחרר למרות שהוא יוצא להתרשמות", אך כעת, לאחר שיצחקי הגיע להבנות עם גנק, תצטרך בית"ר לשבת עם הקבוצה הבלגית ולהגיע עימה לסיכום לגבי גובה התשלום אותו היא אמורה לקבל. במידה שבית"ר תמשיך להתעקש שיצחקי לא ישוחרר, הצדדים צפויים ללכת לבוררות, שם יקבע מחירו.

"הבהירו לי כאן שמאוד רוצים אותי"

אמש נחת יצחקי בבלגיה, שם התקבל בברכה ע"י אנשי המועדון כשהוא מלווה בסוכנו. היום ישבו הצדדים ושוחחו על תנאי השחקן לעונות הבאות ובסיום השיחה שהוגדרה כחיובית הגיעו הצדדים להבנות סופיות. מחר אמור יצחקי להיפגש עם מאמן גנק ואף להגיע לאצטדיונה של הקבוצה על מנת להתרשם עוד יותר מהקבוצה החדשה שאליה הוא אמר להצטרף.

מיד לאחר הסיכום אמר ברק יצחקי לבית"ר.נט: "אתמול הגעתי ביחד עם הסוכן שלי לבלגיה והתקבלנו בצורה מכובדת מאוד. היום ישבנו לסכם את התנאים ולהפתעתי המו"מ זרם והגענו להבנות די בקלות. הבהירו לי כאן שמאוד רוצים אותי בעונה הבאה ויעשו הכל על מנת להביא אותי אליהם, כמובן שהם עודכנו שהם יצטרכו להיכנס למו"מ גם מול בית"ר ירושלים. ממה שהתרשמתי עד עכשיו מדובר בקבוצה ברמה גבוהה מאוד בבלגיה. הבנתי שיש לקבוצה המון אוהדים למרות שבחיים זה לא ישתווה לקהל של בית"ר ירושלים. מחר אני אמור ללכת לראות את המאמן של הקבוצה ואת האצטדיון ולהתרשם עוד יותר מהעיר".

על העזיבה הצפויה מבית"ר, אמר יצחקי: "קודם כל חשוב לי לציין שזה לא סופי, יש עוד פרטים שצריך לסגור ולכן עדיף לא לדבר מוקדם מידי. בכל מקרה בית"ר תשאר תמיד בלב שלי, גם אם אשחק כאן באירופה וגם אם אשאר בסופו של דבר בבית"ר. אני נמצא כרגע בגיל שבו אני חייב להתקדם וקבוצה אירופאית כמו גנק זה התקדמות לקריירה שלי".

בבית"ר לעומת זאת ממשיכים לעמוד על כך שהשחקן לא ישוחרר: "ברק יצחקי הוא שחקן בית"ר ירושלים והוא ישאר כז גם בעונה הבאה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully