וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין הרדן אלופת הרולאן גארוס

10.6.2006 / 17:55

הבלגית לא התקשתה לנצח בגמר 4:6, 4:6 את קוזנצובה, והשלימה תואר שני ברציפות על החימר בפאריס ושלישי בארבע שנים האחרונות

ג'סטין הנין הרדן גברה היום (שבת) בפאריס על סבטלנה קוזנצובה 4:6, 4:6, והוכתרה כאלופת הנשים בטורניר הרולאן גארוס. הנין השלימה אליפות שנייה ברציפות (ושלישית בארבע השנים האחרונות) בטורניר היוקרתי, והיא מבססת את מעמדה כשחקנית המובילה כיום על החימר.

הנין לא נתקלה ביותר מדי קשיים במשחק הגמר מול הרוסייה בת ה-20, שסבלה מחוסר יציבות. הבלגית, שעד היום ניצחה עשרה מ-11 מפגשיה עם קוזנצובה, שלטה גם הפעם בקצב המשחק לכל אורך ההתמודדות, והיא ללא ספק ראויה לתואר ולניצחון.

מהלך המשחק

כבר בסיומו של המשחקון הראשון, שהיה ארוך ומתיש, הצליחה הנין לשבור את חבטות ההגשה של קוזנצובה. הנין המשיכה לשלוט במשחק, שברה שוב את ההגשות של הרוסייה ועלתה ל-1:4. קוזנצובה לא נשברה והצליחה לשבור חזרה וצמצמה ל-4:3, תוך שהיא מנצלת טעויות לא מחויבות של הרדן. שתי השחקניות המשיכו לשבור אחת את השנייה, אבל הנין שמרה על ההגשה ולקחה את המערכה הראשונה, 4:6.

את המערכה השנייה פתחה קוזנצובה בצורה חדה וחזקה יותר, ועלתה ליתרון מהיר. האלופה הגיבה מהר ושברה חזרה ל-2:2. באמצע המערכה קוזנצובה סבלה שוב מנפילת מתח כלשהי, איבדה ריכוז לכמה דקות, והנין ניצלה את זה כדי לשבור את המשחקון השביעי, ולעלות ליתרון 3:4. משם שמרו שתי הטניסאיות על מכות ההגשה שלהן, וקוזנצובה לא ניצלה את נקודות השבירה, והבלגית השלימה ניצחון 4:6, 4:6.

הפורקן של הנין

הנין שיחררה הרבה לחץ בסיום, ואמרה: "סבלתי מאוד. בלילות האחרונים כמעט ולא ישנתי. מה שעשה עבורי את ההבדל היום היה הנקודות המכריעות והמשחקון השביעי במערכה השניה. אבל עכשיו יש לי 3 תארים, והצטרפתי לאלופות הגדולות"

קוזנצובה, שמצידה מאוד רצתה להניף את הגביע, נשמעה מאוכזבת בסיום. "אני מאוכזבת כי לא הצלחתי לקחת את ההזדמנויות שלי, אבל לג'סטין היה משחק מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully