וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפ מתכנן את הקאמבק בדנבר

9.6.2006 / 13:05

טוען כי לאחר שיחה עם המאמן ג'ורג' קארל, הוא מתקרב לנאגטס. קארל עצמו מבקר את הניקס בפרשת לארי בראון, ארוג'ו הועבר ליוטה

שון קמפ, שחקן העבר הבעייתי שבילה את רוב הקריירה בקליבלנד ובסיאטל, הצהיר לפני מספר שבועות שהוא מתכנן קאמבק. כעת מגלה הפורוורד בן ה-36, כי הקבוצה בה הוא צפוי להצטרף חזרה ל-NBA היא הדנבר נאגטס.

"הכל נראה מבטיח כרגע. דיברתי עם ג'ורג' קרל, המאמן, ומה ששמעתי מצא חן בעיניי. אני חושב שההזדמנות נמצאת שם וצריך רק לנצל אותה".

העונה האחרונה בה שיחק קמפ הייתה 2002/03, במדי אורלנדו. "אני בכושר טוב ואני מסוגל לשחק כדורסל". הוא ציין כי כעת ייסע לדאלאס למשחק השני בסדרה של המאבריקס עם מיאמי. "גארי פייטון הוא חבר מאוד טוב שלי. אני רוצה שיידע שאני ביציע".

וקרל עצמו מודאג ממעמדו הרעוע של לארי בראון בניקס. בראון מרגיש מושפל מהכוונה לפטרו, ומאמן הנאגטס מסביר את ההרגשה: "לא משנה עד כמה אתה עשיר, זה אף פעם לא מרגיש טוב להפסיד את המשרה שלך. אני חושב שארגונים טובים עוזרים למאמנים ברגעים קשים במקום להתעמת איתם ולשמש כצד הנגדי".

רפאל ארוג'ו, הסנטר של טורונטו שנבחר שמיני בדראפט 2004, והיווה אכזבה עצומה. הוא הועבר ליוטה תמורת הפאוור פורוורד כריס המפריז והסנטר רוברט ויילי. בריאן קולאנג'לו, מנכ"ל הראפטורס, אמר: "אנו מאחלים לרפאל הצלחה בקבוצתו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully