וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ייסון טרי סחב אותנו הערב"

9.6.2006 / 14:32

גם דירק נוביצקי, הכוכב הגדול של דאלאס, ידע למי לתת את הקרדיט בסיום המשחק הראשון בסדרת הגמר. 0:1 למאבריקס מול מיאמי

דירק נוביצקי, שאקיל אוניל, ודווין ווייד, שלושה מכוכביו הגדולים של משחק הכדורסל לא הגיעו הלילה (בין חמישי לשישי) לרבע הרביעי במשחק הראשון בסדרת גמר פלייאוף ה-NBA. מי שניצח עבור דאלאס (80:90) את המשחק היה ג'ייסון טרי, שהוביל את המאבריקס עם 32 נקודות, מהן 12 ברבע האחרון.

"ג'ייסון שיחרר אותנו בערבות", התפייט ג'רי סטקהאוס, שסל שלו דקה ושתי שניות לסיום למעשה סגר את סיפור המשחק.

"אין לי מה להוכיח", אמר טרי, שהגיע במקומו של סטיב נאש לפני שנתיים. "אני רק מרגיש שאני קלעי הרבה יותר טוב ממה שהראיתי עד עכשיו בפלייאוף. ניסיתי להכניס את החבר'ה האחרים למשחק, אבל הייתי שם כשהם נזקקו לי".

דירק נוביצקי, שהיה בינוני עם 16 נקודות, דיבר גם הוא על טרי:"לא השגנו 60 ניצחונות העונה בזכותי. עשינו את זה כי אנחנו משחקים קבוצתי והולכים על השחקן החם. הלילה זה היה ג'ייסון טרי והוא סחב אותנו כל הערב".

הכוכב הגרמני גם התייחס לעובדה שזה הוא משחקה הראשון אי פעם של דאלאס בגמר הפלייאוף: "היינו קצת קפואים. זה שלב גדול וחשוב וחוץ מהמאמן שלנו (אייברי ג'ונסון) אף אחד מאיתנו לא היה במעמד כזה. לא לקחנו זריקות טובות, ולא הנענו את הכדור מספיק טוב".

בצד השני הייתה אכזבה. אוניל, שקלע רק זריקה אחת מתוך ה-9 שהיו לו מקו העונשין אמר: "לאורך כל הקריירה שלי, בשביל שהקבוצה שלי תוכל לקחת אליפות, היה ויהיה עליי לקלוע מהעונשין. אני יודע את זה, אבל כנראה חשבתי על זה יותר מדי".

דווין וויד, שקלע 28 נקודות אבל רק 3 ברבע האחרון, עלה לשחק לאחר שבוע בו סבל ממחלה ומפציעה, ודיבר על מצבו הבריאותי: "הרגשתי בסדר. הצלחתי להזיז קצת את הרגליים ואת הגוף. עכשיו יש לי זמן לנוח קצת, ועד המשחק של יום ראשון אני אמור להרגיש יותר טוב".

על ג'ייסון טרי אמר ווייד: "הוא קלע את כל הזריקות הגדולות. אנחנו צריכים לעשות עבודה קשה יותר כדי להכיר את היתרונות שלו, ולגרום לו לקחת זריקות יותר קשות".

"לא מדובר בשחקן זה או אחר שקולעים", אמר מאמן המפסידה, פאט ריילי, "זו מלחמה ובזה מסתכם כל העניין. יהיו בסדרה הזו רגעים קשים ומכוערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully