וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון יצאה מהברונקס עם ניצחון

9.6.2006 / 10:12

הרד סוקס הכניעו את היאנקיז 3:9 ונמנעו מסוויפ. טורונטו נוצחה בבולטימור, המטס ממשיכים לברוח לאטלנטה ולפילדלפיה

ניו יורק - בוסטון 9:3

זה היה נראה כמשחק שבדרך לסוויפ, כשג'ארט רייט הגיש היטב חמישה אינינגים, אבל לאחר שהרשה שלוש ריצות בשישי, היאנקיז התפרקו כליל, בוסטון רשמה חמש ריצות באינינג שלאחר מכן וניצחה. למרות שנתן הומרים לג'וני דיימון, ברני וויליאמס ורובינסון קאנו, קורט שילינג סיים כמגיש הראשון ב-AL שמגיע לתשעה נצחונות. שילינג הגיש שמונה ואיוורר ארבעה, בהופעה כוחנית בה רשם ג'ייסון וריטק הומר בן שלוש ריצות וסיים עם ארבעה ריביז.


קליבלנד - אוקלנד 4:1

האינדיאנס שוב לא מצליחים להתייצב. אסטבאן לואייזה, במשחקו הראשון מאז חזר מרשימת הפצועים, הגיש שבעה אינינגים יפים, טיגן חמישה והיה אחראי לניצחון. הומר לבן ברוסארד מקליבלנד, היחיד במשחק. ג'ייסון ג'ונסון עם ההפסד, יוסטון סטריט עם שמירה מספר 11.


בולטימור - טורונטו 5:7

מחדל הגשות של הבלו ג'ייז, שהכניסו עצמם לבסיסים מלאים ולאחר מכן הוליכו את בראיין רוברטס עליהם, גרם למהפך באינינג השמיני ולשלוש ריצות של האוריולס. רוי האלאדיי הגיש רק שישה אינינגים, כשפרנסיסקו רוסאריו החל את סרט האימה שלו וספג את ההפסד. קורט בירקינס עם הניצחון וכריס ריי עם השמירה.


קנזס סיטי - טקסס 12:16

משחק מטורף בקאופמן. הרויאלס ספגו שמונה ריצות באינינג השלישי, הגיבו בארבע בתחתית האינינג ובפיגור 11:10 בשביעי עשו את מה שעושים להם בדרך כלל, רשמו שש ריצות והבטיחו ניצחון. דויד דה חסוס ומאט סטיירס עם הומרים לרויאלס, איאן קינסלר לריינג'רס.


וייט סוקס - דטרויט 6:2

קני רוג'רס הרשה חמש חבטות רצופות באינינג הראשון, מצא עצמו בפיגור 2:0 ואז החל לנפנף כל דבר שזז. הוא טיגן חמישה בשבעה אינינגים, ניטרל את התקפת הגרביים וסייע לטייגרס לשמור על המקום הראשון במרכז. הומרים לפלאסידו פולאנקו ומרקוס ת'יימס מדטרויט ולפול קונרקו משיקגו. שבעה ושבעה לא עזרו לג'ון גארלנד.


סיאטל - מינסוטה 7:3

יוהאן סנטנה הגיש רק חמישה אינינגים בהופעה לא מרשימה, אבל אבל ג'ו מאוור רשם שלוש חבטות, כשהוא מגיע לבסיס ב-13 מ-15 ההזדמנויות האחרונות שלו, ואולי מתחיל לפרוץ ולהיות המפלצת לה כולם קיוו שיהיה. ג'ואל פיניירו עם ההפסד.

המטס ממשיכים לברוח

אריזונה - מטס 7:1

אורלנדו הרננדז רק עזב את אריזונה לפני שבועיים, חזר לפיניקס ושלט מול חבריו עד לאחרונה. "אין לי שום דבר נגד אף אחד", אמר אל דוקה, שהלך את כל תשעת האינינגים והכיש שלושה חובטים. קרלוס בלטראן חבט להומר מספר 15 העונה, וניו יורק ניצלה הפסדים של פילדלפיה ואטלנטה כדי לפתוח פער של 4.5 משחקים מפילי ושמונה מהברייבס.


וושינגטון - פילדלפיה 2:5

בשקט בשקט הנאשיונלס, אחרי פתיחה מזוויעה, קורצים לכיוון המקום השני במזרח. יש עדיין פער, אבל הם נראים טוב מאוד בתקופה האחרונה, לא מעט בזכות יכולתו המפלצתית של אלפונסו סוריאנו, שמתכונן לעקוף בפסגה את אלברט פוחולס עם הומר מספר 23. מייקל אוקונור רשם את הניצחון, צ'אד קורדרו את השמירה ואיודה בריטו את ההפסד.


סינסינטי - שיקגו קאבס 1:7

ברונסון ארויו נותן עונה מעולה בינתיים. ארויו רשם שבעה אינינגים מוצלחים, ניצחון שמיני, והרדס רשמו את נצחונם השמיני ברציפות, הרצף הטוב ביותר שלהם בשבע השנים האחרונות. הומר בן שתי ריצות לברנדון פיליפס, הומר גם לראיין פריל מהרדס ולטוני וומאק מהקאבס. גלנדון ראש עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - פיטסבורג 4:5

ומי גיבור המדור? אליעזר אלפונזו! אליעזר משך בגזר עם הריצה המנצחת באינינג התשיעי, וסייע לארמנדו בניטז לרשום את ה-W. מויסס אלו עם הומר שמיני העונה.


יוסטון - אטלנטה 4:7

לאנס ברקמן עם ערב גדול על הצלחת חבט לצמד הומרים, כדי להעלות את מאזנו ל-18, כשג'ון תומסון הוא שוב קרבן ההפסד. אנדי פטיט הרשה אמנם הומר לג'ף פרנקור, אבל אחרי סדרת הופעות רעות חזר לעצמו עם שישה ושמונה. שמירה לבראד לידג'.


מילווקי - סן דייגו 3:4

טרבור הופמן שבר שמירה באינינג התשיעי, הברוורס השוו ובעשירי ניצחו הומר של ביל הול כדי לעבור את הפאדרס. דרק טרנבאו עם הניצחון, סקוט קאסידי עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully