וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: למפארד ביקש לעבור לבארסה

8.6.2006 / 15:18

התקשורת הספרדית מספרת כי הקשר מעוניין לעבור לאלופת אירופה. בפורטוגל טוענים כי פיטר קניון הגיש הצעה להחליף בינו לבין דקו

התקשורת הספרדית מדווחת היום (חמישי) בהרחבה על הרצון של קשר צ'לסי פרנק למפארד לעבור לשחק במדי ברצלונה. על פי הדיווחים הוא גם החל לפעול בנושא, והורה לנציגיו להפוך את הרצון למציאות בהקדם האפשרי. אולי אפילו הקיץ.

הסיבות שלמפארד רוצה לנחות בקמפ נואו הן אישיות ומקצועיות. רבות דובר על חברתו הקטלונית של הכדורגלן האנגלי, שמה אלן ריבה, ועל חיבתו של השחקן לעיר ברצלונה, שם הוא מבקר מספר פעמים בשנה. כמו כן, הוא הביע שוב ושוב את משיכתו לסגנון הכדורגל של המועדון. ועכשיו שמיכאל באלאק מגיע לסטמפורד ברידג' הוא מאמין שביכולתו לעשות את המהלך המדובר.

העיתון הפורטוגלי "רקורד" מפרסם כי פיטר קניון פנה לבארסה והציעה לה עסקת חליפין שתשלח את דקו ללונדון בתמורה ללמפארד, במהלך שישיב את הקשר הברזיליאי/פורטוגלי לזרועותיו של המאמן ז'וזה מוריניו, אחרי שיתוף הפעולה הפורה שהיה לשניים בפורטו.

העיתון "אל מונדו דפורטיבו" הקטלוני מספר כי למפארד מאמין שרומן אברמוביץ' לא יקשה עליו את העזיבה אם העסקה תרקום עור וגידים. מצד שני, לפני כחודש פורסם כי צ'לסי הציעה לקשר חוזה חדש ומשופר שיהפוך אותה לשחקן העשיר בעולם, עם משכורת של 10 מיליון יורו לעונה.

השמועות הגיעו למחנה האימונים של נבחרת פורטוגל, שם נמצא דקו. הוא לא אהב את מה ששמע, ושלח לקבוצה מסרים על כך שנפגע. "יש לי בטחון מלא בז'ואן לפורטה וצ'יקי בגיריסטיין", אמר. "אני בטוח שהם יקיימו את החוזה שלי".

בו בזמן, שחקן אחר של צ'לסי בודק את אופציית מעבר לבארסה, איידור גודיונסן האיסלנדי, וייתכן כי למפארד ינצל את המו"מ הזה כדי לקדם את הקשר שלו עם המועדון הקטלוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully