וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בראון "מרגיש מושפל"

8.6.2006 / 13:32

מאמן הניקס יודע שהוא חי על זמן שאול, אבל נאלץ להמשיך לעבוד. הסל של ג'ורדן בגמר של 1998 נבחר למהלך הפלייאוף הגדול אי פעם

לארי בראון ממשיך לשמש כמאמן הניו יורק ניקס, ומופיע למחנות הקדם-דראפט, שם הוא בוחן שחקנים שרוצים להיבחר בדראפט הקרוב. איזיאה תומאס מתקרב לפטר אותו לפני תחילת מחנה האימונים לקראת העונה הבאה, אבל בינתיים הוא לא מוכן להכחיש או לאשר.

בימים אלו מתקיים מחנה גדול באורנלדו, ואתמול (רביעי) הגיעו השניים לאולם, ישבו במושבים רחוקים, והתעלמו אחד מהשני בצורה מוחלטת. אף אחד מהם לא הסכים להגיב בנושא. מקורבים למאמן מספרים שהוא "מרגיש מושפל" מכל הסיפור הזה. המשך יבוא, בזה תהיו בטוחים.

חדשות נוספות:

* הבעלים של הפורטלנד טריילבלייזרס פול אלן והקבוצה שמנהלת את הרוז גארדן הסכימו שיחפשו למכור את המועדון והאולם יחדיו. המטרה היא, כמובן, למצוא קונה ביתר קלות.

* גולשי האתר NBA.COM התבקשו לדרג את 60 הרגעים הגדולים ביותר בפלייאוף, כפי שנבחרו על ידי צוות מומחים ושחקני עבר ב-NBA. המהלך הנבחר היה הזריקה של מייקל ג'ורדן בסיום משחק מספר 6 מול יוטה בגמר של 1998, זריקה שנתנה לבולס את האליפות השישית שלהם, ונראתה כדבר האחרון שמספר 23 אי פעם יעשה על מגרש כדורסל.

* מרקוס קמבי רוצה שקניון מרטין יישאר בדנבר, ומאשים את הבלגאן בהנהלה כסיבה לעונה המאכזבת של הקבוצה. "מרטין הוא אחד הפאוור פורוודים הכי טובים בליגה כשהוא בריא", אמר קמבי. "יש הרבה דברים שצריך לתקן במועדון, והייתי מתחיל בהנהלה". כזכור, חוזהו של ה-GM קיקי ונדווי לא הוארך בסיום העונה, זאת לאחר שבמשך חודשים הוא נחשב לחסר כל השפעה על המהלכים המקצועיים.

* המניה של ברנדון רוי ממשיכה לעלות לקראת הדראפט הקרוב, כשכעת נראה שבוקר אוניברסיטת וושינגטון יילקח באחת מארבע הבחירות הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully