וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזו עוזב את בית"ר

אסף שקד

8.6.2006 / 12:23

הקשר יושאל לעונה, בסיומה יקבל את כרטיס השחקן שלו: "המטרה שלי היא לחזור בעתיד לבית"ר". י-ם מנסה להאריך את חוזהו של יצחקי

אופיר עזו, שהגיע בקול תרועה לפני כשנתיים וחצי לבית"ר ירושלים, יעזוב בעוד מספר ימים את הקבוצה. לאחר שמיעט לקבל דקות משחק בעונה האחרונה, הוא נפגש עם היו"ר ולדימיר שקלאר לשיחה שבה הוחלט להיפרד אחר שעזו שהבין שהוא אינו בתוכניות של אוסי ארדילס לעונה הבאה.

הצדדים נפרדו ברוח טובה, ועזו יושאל לקבוצה שתחפוץ בשירותיו. בסיום העונה יסתיים חוזהו וכרטיס השחקן יהיה בידו.

מ.ס אשדוד, הפועל פ"ת, הכח ר"ג ומכבי הרצליה הביעו התעניינות בקשר, אבל נראה שעזו מעדיף לשחק תחת יוסי מזרחי באשדוד. בכל מקרה, אין לו כוונה לרדת לליגה הלאומית ולעשות קאמבק בהפועל ירושלים.

"אחד הדברים הטובים שקרו לי בחיים היה להגיע לבית"ר ירושלים", אמר עזו. "מאוד שמחתי להגיע לקבוצה ואני כל כך מאוכזב שלא הצלחתי להביא את היכולות שלי למגרש ולהעניק שמחה גם להנהלה וגם לקהל".

"מבחינתי זה צעד נכון ללכת לעונה אחת ולהתאוורר בקבוצה אחרת", הוסיף הקשר. "עברתי פציעות ותקופה לא קלה בבית"ר, ואולי עונה אחת בקבוצה אחרת תחזיר את הביטחון שלא היה לי כאן. השאיפה היא, כמובן, לחזור בעתיד לבית"ר".

בית"ר תעשה מאמצים להיפגש עם ברק יצחקי לפני שזה ייצא להתרשמות לגנק, וזאת במטרה להחתימו ל-4 עונות נוספות. הפערים בין הצדדים עומדים על כ-15 אלף דולר, כשבית"ר מציעה לשחקן 135 אלף לעונה, ואילו השחקן דורש 150 אלף לעונה. אגב, בגנק הבלגית צפוי השחקן להשתכר כ-400 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully