וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין מול קוזנצובה בגמר

8.6.2006 / 17:44

קוזנצובה שניצחה את ויידיסובה, תפגוש בגמר את הבלגית שגברה על קלייסטרס. אנדי רם וזבונארבה הפסידו בחצי גמר מעורבים

אנדי רם, הנציג הישראלי האחרון שנשאר בטורניר הרולאן גארוס, הפסיד היום (חמישי) יחד עם בת זוגתו זוורה זבונארבה הרוסיה בחצי הגמר הזוגות המעורבים לקטרינה סרבוטניק הסלובנית וננאד סיבונייץ' הסרבי, הזוג המדורג 8 בתחרות.

המערכה הראשונה הייתה צמודה, אבל רם ובת זוגתו סיימו אותה בהפסד 6:4. המערכה השנייה כבר הייתה לגמרי בשליטתם של סרבוטניק וסיבונייץ', שלקחו אותה 2:6 והמשיכו לגמר.

בחצאי הגמר לנשים, עבדה סווטלנה קוזנצובה קשה לפני שהצליחה לנצח את הצ'כית הצעירה, ניקול ויידיסובה. בגמר תפגוש הרוסיה את אלופת השנה שעברה, ז'סטין הנין הרדן, שגברה בדו קרב בלגי על קים קלייסטרס.

קוזנצובה בגמר

חצי הגמר הראשון הפגיש בין ניקול ויידיסובה, הצ'כית בת ה-17, וסווטלנה קוזנצובה הרוסיה. ויידיסובה עשתה דרך מופלאה כשחזרה מפיגור של מערכה גם נגד המדורגת הראשונה אמילי מורזמו וגם נגד ונוס וויליאמס, והיום עשתה במערכה הראשונה מיני קאמבק, כשהפכה פיגור 5:3 לניצחון 5:7. בדקות הראשונות נראה היה שהצעירה לא מצליחה להתרכז במעמד הרם, כששלחה לא מעט כדורים החוצה ללא סיבה נראית לעין, אבל עשתה סוויץ' והחלה לנפק סדרת ווינרים בלתי נגמרת שהותירה את קוזנצנובה המנוסה חסרת אונים.

המערכה השנייה נפתחה בדיוק באותו מקום שהראשונה הסתיימה, עם הפגנת דומיננטיות שלא רגילים לראות מילדה בת 17. ויידיסובה עלתה ביעילות לרשת, הריצה את יריבתה לאנה ולאנה, ולקחה חמישה משחקונים ברציפות בדרך ליתרון 0:2. במשחקון השלישי הצ'כית הייתה קרובה לשבירה נוספת, אבל קוזנצובה חזרה ל-2:1. הסטטוס-קוו נשמר, כשוויידיסובה שומרת על יתרון של שבירה עד מצב של 4:5 לזכותה, בעודה מגישה לניצחון. אבל קוזנצובה שלחה כדורים עמוקים, יריבתה טעתה פה ושם, והגיעה שבירה שהשוותה ל-5:5, ומאוחר ל-6:6.

בשובר השוויון ויידיסובה הייתה כל הזמן צעד אחד מאחורי קוזנצובה, אבל הצליחה לחזור ל-5:5. אז הגיעו שתי שגיאות לא מחויבות שנתנו את המערכה לקוזנצובה. המערכה השלישית הייתה חד צדדית לחלוטין, ואחרי יתרון 0:4 לא היה ספק מי תמשיך לגמר. המחמאות לוויידיסובה, הניצחון לקוזנצובה. הצ'כית שיחקה מאוד פתוח ונועז, והשיג כתוצאה מכך לא פחות מ-54 ווינרים, אבל גם סבלה מ-47 טעויות בלתי מחויבות. קוזנצובה מצידה שמרה על זהירות מירבית, שלחה 26 ווינרים ו-19 טעויות בלתי מחויבות. מסתבר שהשיטה הזו השתלמה.

הרדן פשוט יותר טובה על חימר

בשיחזור של הגמר הגדול מ-2003, נפגשו שתי הבלגיות, קלייסטרס והרדן, לקרב על המקום בגמר. הנין הרדן פתחה יותר טוב את המשחק, הצליחה לשבור את חברתה לגביע הפדרציה ולקחת את המערכה הראשונה 3:6. גם במערכה השניה הפגינה הרדן עליונות מוחלטת וניצחה גם אותה, 2:6.

הרדן תוכל לנסות להגן על תוארה במשחק הגמר מול קוזנצובה, בו היא תהיה פייבוריטית ברורה. קלייסטרס חגגה יום הולדת 23 עצוב במגרש המרכזי, לאחר שנכשלה בנסיונה לעלות לגמר, וגם החמיצה הזדמנות לחלוף על פני מורזמו בצמרת דירוג הנשים העולמי.

ז'סטין הישוותה את המאזן בינהן ל-10:10, אבל את המאזן בינהן על חימר העלתה ל-1:5. הנין כבר זכתה בפאריז ב-2003 וב-2005, אבל משום מה בשנים זוגיות היא מתקשה. עוד יומיים נראה האם היא תצליח להסיר את הקללה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully