וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית סמים חדשה בבייסבול

8.6.2006 / 8:41

ג'ייסון גרימסלי, המגיש של אריזונה, שוחרר מהקבוצה לאחר שהודה בשימוש בהורמוני גדילה. ייתכן שיחשוף שמות נוספים

שערוריית סמים חדשה מאיימת על ה-MLB, לאחר שג'ייסון גרימסלי, המגיש של אריזונה דיאמונדבקס, שוחרר מהקבוצה בעקבות הודאה בשימוש בהורמוני גדילה.

גרימסלי הודה בשימוש לאחר שהוצא נגדו צו חיפוש ב-18 באפריל מטעם בית משפט באריזונה. השחקן, שידע על הצו נגדו, הודה וביקש להשתחרר, על מנת למנוע את החיפוש בתאו האישי.

המשמעות של הדבר היא לא בגרימסלי עצמו, מגיש שעובר בדמדומי הקריירה בין קבוצות זניחות, אלא לליגה כולה. גרימסלי טוען שבידיו מידע רב על שחקנים נוספים שמשתמשים בסמים אסורים, ואף מנהלים ביניהם סחר.

לאחר הקשחת מדיניות הליגה כנגד משתמשים בסמים ממריצים נראה היה שיש ירידה בכמות השחקנים שעוברים על החוק. ועם זאת, השימוש בהורמון הגדילה קשה יותר לאיתור ואין הוכחות מוצקות לקיומו אצל אדם לאחר בדיקות.

פקידי מס הכנסה הופיעו בביתו של גרימסלי ב-19 באפריל, והודיעו לו שהם מודעים לכך שקיבל שתי חבילות הכוללות הורמוני גדילה בסך 1,600 דולר החבילה. גרימסלי ידע, כמובן, על האיסור בשימוש. המגיש, ששיחק בשנה שעברה בבולטימור, סיפר כי "סימן" קנקני קפה שהיו במועדון, כאלה שמכילים הורמונים ואלה שלא. האוריולס היו, כמובן, המומים: "זה לא משהו שאנחנו רוצים לשמוע עליו שוב", אמר מאמן הקבוצה, סאם פרלוזו.

בינתיים הגיב עורך דינו של גרימסלי, שטען כי החשיפה והחקירה נגדו היא בעצם חלק ממעקב אחרי בארי בונדס: "נאמר לנו ששיתוף הפעולה של ג'ייסון הכרחי בשביל למצוא ראיות נגד בונדס", אמר אדוארד אף. נובאק. אם אכן יש ברשותו של גרימסלי שמות נוספים, צפויה שערורייה גדולה ברחבי הליגה. אנחנו כמובן נעדכן.


* תודה לינון ריאטי על הסיוע בהכנת הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully