וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה על מכבי: "תרגיל של יחסי ציבור"

רומן רוזנבלט

8.6.2006 / 22:02

מכבי נתניה מגיבה לתלונה שהגיש אלי דריקס כנגד אייל ברקוביץ': "הראיה שאין לכם טיעון תקף, היא בכך שפניתם ישירות לתקשורת"

לאחר שבמהלך הימים האחרונים התדרדרו היחסים בין מכבי ת"א למכבי נתניה בעקבות התלונה של הקבוצה התל אביבית כנגד אייל ברקוביץ', בנתניה שלחו מכתב תגובה, המיועד לאלי דריקס, ליועץ המשפטי של ההתאחדות, משה אביבי, וגם ליו"ר הרשות לבקרת התקציבים, יאיר רבינוביץ'.

המכתב, שנוסח בידי המחלקה המשפטית של הקבוצה, הגיע לידי וואלה! ספורט, ובו מוצגות הטענות שהועלו על ידי דריקס בפנייתו כחסרות בסיס עובדתי או משפטי, וכי הוא דומה יותר לפעולה נואשת של יחסי ציבור.

בחלקים בולטים נכתב: "נתבקשנו על ידי מרשנו, מועדון הכדורגל מכבי נתניה, ומר אייל ברקוביץ' להשיב למכתבכם. תוכן מכתבכם תמוה, ממש כפי שנוסחו עמום ובלתי ברור. לא ירדנו לסוף דעתכם ולמהות טיעוניכם. ה"עובדות" המתוארות במכתבך, כפי שנמסרו לנו על ידי מרשנו, אינן תואמות את המציאות. לבד מכך, העילות המשפטיות, המנויות במכתבך, על בסיס אותן "עובדות", בחלקן אף אינן עילות המוכרות בדין. גם הסתמכותך הלקונית והבלתי ברורה, לכשעצמה, על "תקנוני ההתאחדות לכדורגל", ללא פירוט מינימלי, הנדרש לצורך מתן התייחסות עניינית לטענות המתבססות, כביכול, על "הפרת" אותם תקנונים, אין די בה על מנת להצדיק אפילו תשובה לגופו של עניין. מייד לאחר שתתקבל (אם תתקבל) פניה מסודרת, מפורטת ומגובשת יותר מצידכם בעניין זה, נגיב גם אנו לגופן של טענותיכן. עם זאת, מרשיי סבורים כי לאחר שתקדישו מחשבה נוספת לעניין, תשכילו להבין כי טענותיכם הינן יותר בבחינת מנשר של יחסי ציבור (אשר לו אתם זקוקים ככל הנראה מטעמיכם שלכם) מאשר טיעון משפטי תקף. על רקע זה נציין גם כי מרשיי מצרים על כך כי מצאתם לנכון להפנות את המכתב ישירות לתקשורת, עוד לפני שהמתנתם אפילו למסירת המכתב לידי המכותבים לו".

שוערה של הקבוצה בעונה שעברה, אבי פרץ, חתם היום בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית.

דיווח ראשון: 8.6.06, 7:59
דיווח אחרון: 8.6.06, 22:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully