וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה ממשיכה לשייט

8.6.2006 / 6:50

ההוריקנס ניצחו 0:5 חלק את אדמונטון, והם בחצי הדרך לזכיה בגביע סטנלי. 25 עצירות לקאם וורד, שער ושני בישולים לקברלי

קרוליינה - אדמונטון 0:5 (0:2 להוריקנס בסדרה)

שני נצחונות בלבד חסרים לשחקני ההוריקנס כדי לשלוף את בקבוקי השמפניה. שחקני קרוליינה עשו הלילה (בין רביעי לחמישי) צעד ענק לזכיה בגביע הלורד סטנלי, לאחר שמצאו יריבה חבולה במוראל שפוף משהו, ניצחו 0:5 ועלו ל-0:2 בסדרה.

הבעיה של קרוליינה לכל אורך הפלייאוף הייתה חוסר היציבות של שועריה. לפחות הלילה היה על מי לסמוך, כשקאם וורד מנע 25 נסיונות הבקעה, השאיר את רשתו נקיה והשרה הרבה ביטחון על שחקני הקבוצה. וורד היה השוער הרוקי הראשון מאז פטריק רואה ב-1986 שרושם שאט אאוט בסדרת הגמר. "בניגוד למשחק הקודם, היום היינו על הפאק הראשון", אמר וורד. "הסתערנו בכל הכוח, שיחקנו את כל 60 הדקות".

גם באדמונטון עוררה הופעת שוער את דפי ההיסטוריה, אבל לא מהסיבות הנכונות. יוסי מרקאנן פתח במקום דוויין רולוסון הפצוע, והפך לשוער הראשון מזה 45 שנה שעורך את הבכורה שלו בפלייאוף בסדרת הגמר. מרקאנן נכנע ליום גדול של פרנטיסק קברלי, שכבש שער ובישל שניים. בדקה ה-7 כבש אנדרו לאד את השער הראשון מאסיסט של קברלי ואריק סטאאל, וקבע 0:1, תוצאת השליש.

בשליש השני נפתח המשחק. קברלי הבזיק דסקית ששלח לעברו מאט קולן אל הרשת וקבע 0:2 במהלך פאוור פליי, ושלוש שניות לסיום השליש העלה קורי סטילמן ל-0:3. בשלב הזה המשחק היה גמור, והוא קיבל חותמת סופית חמש דקות בתוך השליש השלישי, עם שני שערי פאוור פליי נוספים, כשדאג ווייט הסיט יריה של קולן לרשת, ומארק רצ'י כבש מאסיסט משותף של שני המצטיינים, קברלי וקולן - 0:5 בסיום.

בסך הכל הקבוצות המיוחדות של קרוליינה עבדו היטב. אדמונטון נראתה עדיין תחת הלם הפציעה של רולוסון. מבחינת קרוליינה, היא רוצה לעשות את זה קצר ומהיר: "אנחנו הולכים לשחק טוב בקנדה", אמר סטילמן, "ונחושים לסגור את הסדרה הזו הכי מהר שאפשר".

קרייג מקטאוויש, מאמן אדמונטון, התייחס כמובן למהלכי הפאוור פליי: "אנחנו קבוצה שווה כשאנחנו משחקים 5 על 5. הבעיה שלנו היא בדקות העונשין". על שוערו אמר מקטאוויש: "יוסי שיחק היטב. אתה לא יכול לנצח אם לא הבקעת, ואנחנו לא הבקענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully