וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער היידוק ספליט בדרך למכבי ת"א

משה בוקר

8.6.2006 / 0:18

טברטקו קאלה יהיה צהוב, אם לא יסגרו עם שוער אז'קסיו. גם חלוץ ארמיניה בילפלד בתמונה. הצהובים אף לא ויתרו על תמוז

טוברקו קליי, שוער היידוק ספליט הקרואטית, מצטרף למכבי תל אביב. אתמול (רביעי) החליט המאמן אלי כהן להוציא ויזה לקליי, אחרי שהתברר כי פחתו הסיכויים להנחית את שוער אז'קסיו הצרפתית, סטפן פוראטו. כהן עקב בשבועות האחרונים במקביל אחרי פוראטו וקליי, כאשר העדיפות הראשונה שלו הייתה לפוראטו, עליו קיבל המלצות חמות ממאמן בית"ר ירושלים לשעבר לואיס פרננדז, שאמר לו בטלפון "הוא לא שוער ראשון לאיטליה, אבל בישראל הוא יהיה הרבה יותר טוב משטראובר ודוידוביץ'. תיקח אותו מבלי לחשוב פעמיים".

כהן גם דאג שעוזרו ויקי פרץ יתקשר למאמן נבחרת צרפת הצעירה, שהיה בעבר שוער ושיחק עם פרץ בצרפת, וגם הוא שיבח את פוראטו והמליץ עליו בחום. עד השעות האחרונות ביום רביעי ניסו הצהובים לשכנע את הצרפתי, אולם הוא התעקש על משכורת של 400 אלף יורו לעונה, בעוד במכבי הסכימו לעלות מ-200 אלף יורו ל-250 אלף. בינתיים פוראטו לא מוותר, ולכן נראה כעת שהכיוון יהיה קליי.

במכבי מתכוונים להמשיך ולהפעיל לחץ על פוראטו, כאשר כהן לוחץ גם על סוכנו וגם על ההנהלה, בתקווה שתסכים לשפר את ההצעה, בגלל שמדובר בשוער ברמה גבוהה מאוד.

שחקן נוסף עליו מופעל לחץ להצטרף לקריית שלום הוא רדומור דזאלוביץ', חלוץ ארמיניה בילפלד. בין השחקן למועדון ישנם פערים כספיים, אולם הצהובים מוכנים ללכת לקראתו, לאור הרקורד המרשים שלו בבונדסליגה.

בנוסף, במכבי ת"א טוענים כי אם בית"ר ירושלים לא תסגור עם טוטו תמוז בימים הקרובים, הם ינסו להגיע לסיכום בעצמם עם הפועל פ"ת ועם סוכנו של השחקן, רונן קצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully