וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה חדשה באיטליה

7.6.2006 / 12:44

אחרי יובנטוס, גם לאציו נחקרת. הקבוצה מרומא חשודה שהפרה את כללי השוק. הרנן קרספו לא ממהר לחזור לליגה האיטלקית

עורך דין מטעמה של מילאן פתח בחקירה לגבי אפשרות של הונאת שוק בה מעורבים חלק מבעלי לאציו.

החקירה נפתחה כנגד יושב הראש ובעל המניות הראשי של לאציו, לאודיו לוטיטו, וכנגד בעל המניות הנוסף רוברטו מזרומה, בחשד ששיבשו את חוקי השוק, במספר חקירות במילאנו ורומא.

לאציו ניצלה מפשיטת רגל במרץ 2005 הודות לעסקה של הרגע האחרון עם רשויות המס, שהאריכו עבורה את זמן לתשלום החוב שהצטבר.

החקירה מהווה זעזוע חדש עבור הכדורגל האיטלקי שכבר זועזע לאחרונה כאשר נפתחה חקירה בעקבות חשד להטיית משחקים מצד מועדון הפאר יובנטוס.





קרספו לא ממהר לשוב לאיטליה

כוכב צ'לסי, הרנאן קרספו, אמר כי הוא עדיין לא בטוח לגבי אפשרות חזרתו לאיטליה בקיץ. השחקן שעומד שיופיע בקיץ הקרוב במודניאל בגרמניה קיבל המלצות חמות לחזור ולשחק במילאן, קבוצתו בשנים 2004-5.

למרות הצהרתו של אנדרי שבצ'נקו כי יעבור בעונה הבאה ממילאן לצ'לסי, קרספו לא ממהר להחליט וטוען כי כלל לא בטוח שיעשה את הדרך ההפוכה. "אין שום דבר קונקרטי עם מילאן. לרוע המזל, המצב הנוכחי באיטליה (החקירות שנפתחו לאחרונה בכדורגל האיטלקי) מעקב את שוק ההעברות. אני אשמח לעבור לאיטליה למרות שאני שבע רצון בצ'לסי".

בנוגע למעברו האפשרי של שבצ'נקו אמר קרספו: "שבצ'נקו טען כי הוא עובר לאנגליה מסיבות משפחתיות, ומשפחה תמיד באה קודם. הסיטואציה שלי היא הפוכה משלו, מכיוון שאני רוצה לחזור לאיטליה למשפחתי, אך אני צריך לומר שאני מסתדר טוב בצ'לסי עם הבוס ז'וזה מוריניו, הקבוצה והאנשים המדהימים".

בינתיים, מילאן מתכננת להשתמש ב-45 מליון יורו שתקבל ממעברו של ש'בצנקו עבור קשרה של ליברפול סטיבן ג'רארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully