וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים נקנסה ב-3000 דולר

שגיא ניר

7.6.2006 / 13:13

המנהלת לא אהבה את אי ההופעה של טפירו וג'נקינס למסיבת העיתונאים. גרשון רוצה אליפות "כדי שלא תהיה לי סיבה להישאר פה"

הפועל ירושלים ממשיכה ביחסי האהבה-שנאה שלה עם מנהלת הליגה. היום (רביעי) נקנסה הקבוצה ב-3000 דולר על ידי המנהלת, לאחר ששחקניה מאיר טפירו והוראס ג'נקינס לא הופיעו הבוקר למסיבת העיתונאים לקראת גמר הפיינל פור.

למסיבת העיתונאים הוזמנו מאמני שתי הקבוצות ושני שחקנים מכל קבוצה, אך בפועל, הגיעו פיני גרשון, טל בורשטיין ו-וויל סולומון מהצד הצהוב, כשמנגד טרח רק ארז אדלשטיין להופיע.

במקביל, הודיעה הבוקר ירושלים כי היא לא תערוך את אימון הערב ביד אליהו כפי שתוכנן, אלא תחזור לירושלים ותקיים את האימון במלחה. ההחלטה מגיעה 48 שעות אחרי שירושלים עצרה את האימון בהיכל אחרי 45 דקות, בטענה כי כיבו לה את המזגנים. כתוצאה מביטול האימון של הקבוצה מהבירה, הקדימה מכבי את האימון שלה לשעה 19:00.

במסיבת העיתונאים היום הסביר ארז אדלשטיין, מאמן ירושלים, את הסיבות להחלטה: "אנחנו לא רוצים לישון בבית מלון לפני המשחק, אלא ללכת לפי הנורמה הרגילה שלנו. לרדת מירושלים לאימון ביד אליהו ולחזור בפקקים זה קשה. לא ראיתי שהאימונים פה עזרו לנו לשפר את הקליעה, ולא זו הסיבה בגללה ננצח או נפסיד".

אדלשטיין: "עשינו הכל כדי לא להגיע לגמר"

אדלשטיין התייחס למשחק האליפות ביום חמישי, ואמר: "מחר יהיה המשחק ה-55 שלנו העונה, וגם אם התוצאות עד היום אמרו שלא הבאנו תואר לפחות עשינו את המקסימום. זה לא שאני חושב שאי אפשר לנצח קבוצה יותר טובה ממך".

על הניצחון הדחוק על מכבי ראשון לציון (65:66), אמר מאמן הירושלמים: "יותר גרוע מאתמול אי אפשר לשחק. אנחנו עדיין לא יודעים איך לגמור משחק. הייתי כל כך רגוע במשחק שלא האמנתי על עצמי. אבל השחקנים היו לחוצים בגלל חובת ההוכחה. אתמול עשינו הכל כדי לא להגיע לגמר. אני מאמן שדוגל במשחק התקפי, אבל הדברים האלה לא הלכו לי כל כך השנה אז באיזשהו שלב עשיתי סוויץ'".

כשנשאל על ארבעת ההפסדים העונה למכבי, ועל העובדה כי ביד אליהו ירושלים מתקשה מתחילת העונה, אמר אדלשטיין: "המספרים שלנו נמוכים דרסטית ביד אליהו, אבל אם אני אדבר על זה עם השחקנים, זה יוסיף להם עוד כמה טונות של משקולות על הראש. קשה לשחק ביד אליהו, צריך להודות בזה".

גרשון: "אני לא יודע אם המשחק הזה שווה 150 שקל"

פיני גרשון היה נחרץ בקשר לתפקידה של קבוצתו במשחק הגמר: "להעמיד את ירושלים צעד אחד מהאליפות זה קצת מוגזם - מכבי הייתה במעמדים האלו יותר מכל קבוצה. השיטה הזו היא כמו שיטת גביע, ואני מקווה שנשחק לא פחות טוב מגמר הגביע, ויותר טוב מאתמול. אני לא חושב שזה קל, אבל לקחת אליפות ממכבי ביד אליהו זו הפתעה".

"אני בטוח שירושלים יעשו את המקסימום כדי לשבש לנו את המשחק אבל אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו וזה עדיין יותר קל", הוסיף גרשון. "המשחק הזה תלוי בנו, אנחנו הפייבוריטים, אבל זה לא מפעיל עלינו שום לחץ כי אנחנו רגילים להיות במצב הזה. אני רוצה שנלך הביתה שלום כדי שלא תהיה לי סיבה להישאר פה עוד שנה".

למשחק הגמר נותרו כ-1500 כרטיסים. כשנשאל גרשון אם הוא מקווה שהקהל הצהוב יבוא להיפרד ממנו, אמר המאמן: "אני לא יודע אם זה שווה 150 שקל".

טל בורשטיין, שהמשחק מחר עלול להיות האחרון שלו בקבוצה לאור ההתעניינות בו מצד קבוצות ספרדיות, אמר: "ברור שמצפה לנו משחק קשה מאוד ואנחנו רוצים אליפות כדי להשיג את המטרות שלנו. בגלל שיש אפשרות שנפסיד את המשחק נבוא יותר נחושים אך זה מכין אותנו יותר טוב".

וויל סולומון, שישחק מול הקבוצה איתה זכה בגביע יול"ב לפני שנתיים סירב להתייחס למאץ' אפ בינו לבין רכז היריבה: "יש היסטוריה בין מכבי לירושלים, אבל זה לא קרב ביני לבין ג'נקינס. נצטרך לעצור גם את האחרים כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully