וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל נגד ליוביצ'יץ' בחצי גמר הרולאן גארוס

7.6.2006 / 18:10

הספרדי הוליך על דיוקוביץ' 4:6, 4:6 לפני שהסרבי פרש. ליוביצ'יץ' לא התקשה מול הגיבור המקומי ז'וליאן בנטו 2:6, 2:6, 3:6.

אחרי שאתמול (שלישי) נקבע שני חצאי הגמר בטורניר הנשים, וחצי גמר הגברים שיפגיש את רוז'ה פדרר, המדורג ראשון עם דויד נלבנדיאן המדורג שלישי, השלמנו היום (רביעי) את כל תמונת החצי. רפאל נדאל שם אחרי ניצחון על נובאק דיוקוביץ', והוא יפגוש את איבן ליוביצ'יץ', שהסיר מדרכו את ז'וליאן בנטו. זו הפעם הראשונה מאז 1985 שכל ארבעת המדורגים ראשונים בטורניר מגיעים לחצי הגמר.

רפאל נדאל - נובאק דיוקוביץ' 4:6, 4:6, (דיוקוביץ' פרש)

נדאל בן ה-20, המדורג שני בעולם ובטורניר עלה מול הסרבי כפייבוריט ברור ולא נכשל בדרך לשני ניצחונות בשתי המערכות הראשונות, לאחריהן פרש הסרבי בגלל פציעה. נדאל, ששבר במהלך הטורניר את שיא הניצחונות הרצופים על מגרשי חימר, העלה את השיא שכעת שייך לו ל-57 ניצחונות. הספרדי לא התקשה למרות שלפני המשחק היה לו את הכי הרבה זמן מגרש מכל השחקנים שהעפילו לרבע הגמר (12 שעות ורבע), כשהעייפות לא משפיעה עליו בדרך לחצי הגמר.


איבן ליוביצ'יץ' - ז'וליאן בנטו 2:6, 2:6, 3:6

המשחק המשני של היום הפגיש את ליוביצ'יץ', המדורג רביעי, שהוליך את נבחרת קרואטיה לזכייה בגביע הדייויס, עם התקווה הצרפתית האחרונה. מול בנטו הצעיר, שהגיע עד הלום אחרי שבשמינית הגמר העפיל בזכות פציעה של יריבו הספרדי אלברטו מרטין, עמד טניסאי ברמה הגבוהה ביותר, ששלט במשחק לכל אורכו. זה הלך בקלי קלות עם 2:6, 2:6, 3:6, ובנטו יסתפק בכך שהוא הצרפתי הראשון שמגיע לרבע הגמר בפריז מאז סבסטיאן גרוסז'אן, שעשה זאת לאחרונה ב-2002.

ליוביצ'יץ' אמנם יהיה אנדרדוג מול נדאל בחצי, אבל ביכולת שהציג עד כה הוא יכול להאמין שביכולתו לעצור את הספרדי הצעיר על 58 ניצחונות רצופים על משטח החימר.

עדכון ראשון: 7.6 11:24
עדכון אחרון: 7.6 18:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully