וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל

לי-אור אברבך

7.6.2006 / 10:14

עוד בטרם נשמעה שריקת הפתיחה, ה-VOD מתחמש עם תכנים מתאימים. גם ערוצי הנישה כמו אגו וניקלודיאון נערכים למונדיאל

למי שכבר נפתח מראש התיאבון לקראת המונדיאל, ערוצי הטלוויזיה השונים מחלקים מתאבנים. בספריית ה-VOD ב-HOT, למשל, מעלים בקטגוריית הספורט מגוון תכנים לכבוד המונדיאל. הערכות דומה נרשמת גם בערוץ "אגו" ובניקלודיאון.

במהלך תקופת המונדיאל יעלו ב-VOD עדכונים יומיים ופרשנויות מהאולפן המיוחד של ערוץ הספורט. העדכונים יעלו בזמן אמת, כחמש דקות לאחר שידורם בערוץ הספורט.

בין היתר, יהיה ניתן לצפות ב-"אגדות הכדורגל" - מבחר של 15 סרטים, המתעדים את סיפור חייהם של "אגדות הכדורגל" בהווה ובעבר. בין היתר אפשר יהיה ללמוד הכל על רונאלדיניו, דיוויד בקהאם, לואיס פיגו, ראול, מייקל אואן ואחרים. הסרטים הופקו על ידי ערוץ הספורט.

עוד ב-VOD, "בדרך למונדיאל 2006 - פרופיל שחקנים" - סרט המביא את הפרופילים של 100 השחקנים הבולטים במונדיאל 2006.

ערוץ "אגו" מבית ענני תקשורת, ישדר החל מה-11 ביוני את הסדרה "בדרך למונדיאל 2006" - (Destination Germany), שתהיה פתוחה לצפייה גם ב-VOD. הסדרה תתעד את הפרופילים של הקבוצות המשתתפות, השחקנים, ההיסטוריה שלהם, היכולות ותחושותיהם לפני הקרב הגדול. מדובר בתיעוד נדיר שצולם במהלך ארבע השנים האחרונות של כל 32 הנבחרות המתמודדות במונדיאל 2006 ומעריכה את סיכוייהם לזכות בתואר הנכסף.

לצד הסדרה כוללת 16 פרקים תלווה גם בסדרת מעברונים בשם The road to germany שמתעדת את ההכנות למונדיאל 2006.

במקביל, נערך גם ערוץ ניקלודיאון, גם הוא מבית ענני, למונדיאל 2006 . אתמול, עלתה הסדרה "כדורגל בנות", שתשודר מדי יום שלישי. הסדרה מביאה את סיפורן של ארבע בנות (אלכסה, פרדי, לורן ווידה) המתגוררות בניו יורק. הארבע נכנסות לליגת הבנות בכדורגל ומנצחות את כולם. על המגרש נשכחים כל חילוקי הדעות והשוני ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully