וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד מפנטזים על מסי

7.6.2006 / 19:38

מערכת הבחירות בריאל מדריד מכה גלים בספרד, כשאחד המועמדים הצהיר שאם יזכה ישלם 150 מיליון יורו על הפנומן הארגנטינאי בן ה-19

מערכת הבחירות של ריאל מדריד מתחממת, ולמרות שפלורנטינו פרז לא מתמודד, הוא ללא ספק השאיר את חותמו על הקמפיינים של המועמדים. בדומה להבטחה של פרז להביא את לואיש פיגו בשנת 2000, הבטחה שהביאה לו את הנשיאות, כך מנסים כל המועמדים להשיג יתרון על ידי זריקת שמות מפוצצים לאוויר.

כבר אתמול החלה כלכלת הבחירות לתפוס תאוצה, אבל היום (רביעי) היא הצליחה לתפוס את כל הכותרות בספרד, כשהמועמד מיגל ויאר-מיר הצהיר כי אם יזכה יהיה מוכן לשלם את 150 מיליון היורו שנקובים בחוזהו של לאונל מסי כמחיר השחרור שלו מברצלונה. ויאר-מיר לא טרח לבדוק אם מסי בכלל מעוניין לערוק לברנבאו, וגם לא ממש לקח בחשבון שבסך הכל מדובר בילד בן 19, אבל ההצהרה שלו הוציאה מהכלים בעיקר את יריביו במערכת הבחירות.

חוזה אנטוניו קמאצ'ו, בעבר שחקן ומאמן (לשתי קדנציות קצרצרות) בריאל, ומי שאמור לשמש מנהל טכני במקרה של ניצחון של המועמד חואן פלאסיוס, לא אהב את הרעיון. "אנחנו מסרבים לחזק את ברצלונה ב-150 מיליון יורו", אמר. "אין אף חבר במועדון שרוצה משהו כזה, כי אין הגיון בלתת להם סכום כזה כדי שיתחזקו. עדיף שנשתמש בכסף הזה כדי להתחזק בעצמנו".

מועמד נוסף, לורנצו סאנז, התבטא בחריפות. "אם ויאר-מיר מוכן לשלם עבור מסי סכום כזה כדי לזכות בבחירות אז הוא משוגע יותר מפלורנטינו פרז", ירה. "להוציא 150 מיליון יורו על ילד בן 19 הוא מעשה של משוגע. מדובר בחוסר שפיות אמיתית".

הבטחות, הבטחות

אתמול (שלישי) הבטיח ארתורו בלדסאנו שיביא את חואקין, חוזה אנטוניו רייס, ויסנטה דל בוסקה וסוון גוראן אריקסון. בקבוצה הלבנה רוצים לשנות פאזה ולהשכיח את השנים הרעות שעוברות על הסנטיאגו ברנבאו, וכרגע ההצהרות של בלדסאנו הן היחידות שעושות רעש וכותרות.

בלדסאנו הציג לתקשורת את האני מאמין שלו, שמתבטא ברכישות שהוא מתכוון לבצע. רייס וחואקין יחזירו למדריד את הצביון הספרדי, דל בוסקה ישמש כמנהל הספורטיבי כקונטרה לגלקטיקוס, ואריקסון, שהצהיר שיעזוב את אנגליה אחרי המונדיאל, יהיה המאמן. לפי ההצהרות של בלדסאנו, הנציגים של כל המטרות שסימן כבר סגרו איתו במקרה של ניצחון.

"דל בוסקה מבין טוב מכולם את הפילוסופיה של המועדון", אמר בלדסאנו. "הוא נמצא 40 שנה במועדון, ואפילו מכיר את ההורים של כל שחקני הנוער. אריקסון התחייב בפניי שיגיע למדריד אם אנצח, ויש לו את כל המאפיינים הנחוצים כדי להצליח כאן".

מועמד אחר, רמון קולדרון, גם הוא עו"ד, הציג סל בחירות משלו. אם הוא יזכה אז פרדראג מיאטוביץ' יהיה המנהל הספורטיבי, מיצ'ל האגדי יצטרף גם הוא להנהלה, ולא אחר מאשר ולאדה דיבאץ', שיש לו חלק בבעלות על פרטיזן בלגרד, ינהל את מחלקת הכדורסל. וזה לא הכל, כי מיאטוביץ' כבר טוען שסיכם עם פאביו קאפלו במקרה של ניצחון של קולדרון. האחרון גם מנסה בחירוף נפש להשיג את הסכמתו של קאקה להצטרף.

פטר צ'ך נבחר לשחקן השנה בצ'כיה (עוזי דן, הארץ)

* פטר צ'ך, שוער צ'לסי, זכה בתואר כדורגלן העונה של צ'כיה בפעם השנייה ברציפות והקדים את פאבל נדבד. תומאס רוסיצ'קי, שיעבור אחרי המונדיאל מדורטמונד לארסנל, הגיע שלישי.

* אינטר החתימה את המגן פאביו גרוסו מפאלרמו תמורת חמישה מיליון יורו.

* סטפנו פיולי מונה למאמן פארמה. המאמן האיטלקי אימן בעבר בליגה השנייה אך מעולם לא בקבוצה בסרייה A.

* הסיני שאו ג'יאיי, ששיחק בעבר במינכן 1860, הצטרף לעולה החדשה לבונדסליגה, אנרג'י קוטבוס.

* גברי, מגן ברצלונה, חתם באייאקס לשלוש שנים.

עדכון ראשון: 6.6 16:45
עדכון אחרון: 7.6 9:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully