וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז טבחו בבוסטון

6.6.2006 / 15:33

ניצחון לניו יורק על הרד סוקס בפתיחת הסדרה ביניהן - 5:13. בולטימור ניצחה את טורונטו, הומר מספר 716 לבארי בונדס

ראשית, נפתח בהתנצלות - בשל פתיחת אירועי המונדיאל, ייתכן כי בשבועות הקרובים יהיו שיבושים ודחיות בפרסום משחקי המחזור. נשתדל לשמור על מתכונת מלאה ככל האפשר, למרות הקשיים.

ניו יורק יאנקיז - בוסטון רד סוקס 5:13

13 ריצות רשמו היאנקיז - את כולן בשלושת האינינגים הראשונים, בהן שני הומרים בני שלוש ריצות באינינג השני, כשג'וש בקט הקורבן נטש אחרי 1.1 אינינגים כשבאמתחתו שבע ריצות. אנדי פיליפס וג'ייסון ג'יאמבי קלעו את השלשות, דאג מיראבלי עם ההומר היחיד לבוסטון על מייק מוסינה, שניצח עם שישה אינינגים ושמונה קטילות. הלילה: קרב ענקים בין דייויד פאולי מבוסטון לצ'ין מינג וונג מניו יורק.


בולטימור - טורונטו 0:4

דניאל קבררה, האיש שלא מסוגל בדרך כלל למצוא את הסטרייקזון, הגיש חמישה אינינגים עם תשע קצירות, וניצח את טד לילי מטורונטו. קווין מילאר עם הומר לאוריולס, שהמשיכו יפה מומנטום מהניצחון האחרון בסדרה עם היאנקיז.


טמפה ביי - איינג'לס 0:4

לאיינג'לס יש את סקוט שילדס, ולדוויל רייז יש את ג'ייסון שילדס. מר מגינים זכה בנצחונו הראשון במייג'ורס לאחר שהגיש שישה והכיש שישה. 6.2 אינינגים לג'ף וויבר, שכבר נמצא מעבר לגבעה ורשם את הפסדו השמיני העונה.


סיאטל - קנזס סיטי 1:4

גיל מש הגיש שבעה אינינגים עם אוטוריטה, טיגן שישה חובטים והשלים ניצחון בסדרה בת ארבעה משחקים על הרויאלס. הפסד למייק ווד, שמירה לג'יי ג'יי פאץ.

NL: איזרינגהאוזן מפשל

סט. לואיס - סינסינטי 8:7

לפני שנתיים היכה קן גריפי ג'וניור להומר מספר 500 בבוש סטדיום הישן. המשחק הראשון שלו באצטדיון החדש הניב שני הומרים, כשהשני שבהם הוא בומבה בת שלוש ריצות על הקלוזר של הקרדינלס, ג'ייסון איזרינגהאוזן. חואן אנקרנסיון, ידאייר מולינה וכריס דאנקן חבטו רחוק למארחים. אסטבן יאן זכה בניצחון, טוד קופי בשמירה.


אטלנטה - וושינגטון 5:4

ליבאן הרננדז לא הבריק אבל שישה אינינגים הספיקו לו כדי לנצח את הכבשה השחורה שלו, אטלנטה, לראשונה מזה שש שנים (אז עשה זאת עם פלורידה). הברייבס צנחו למאזן שלילי של שני משחקים עם הפסד חמישי רצוף, כשהם רחוקים שבעה משחקים מהמטס שבמקום הראשון. הם נראים רע. ג'ף פרנקור חבט להומר על הרננדז, אבל צ'אד קורדרו השכיל לשמור על היתרון.


סן פרנסיסקו - פלורידה 2:14

שש ריצות באינינג החמישי עיצבו עבור הג'איינטס את הניצחון והגדילו את היתרון ל-1:9, בהן גם שתי ריצות היישר ממחבטו של בארי בונדס, שחבט להומר מספר 716 והתקרב בעוד אחד ל-755 של האנק ארון. חמישה אינינגים וניצחון לנוח לאורי, שמירה לבראד הנסי, הפסד לבראיין מוהלר.


קולורדו - פיטסבורג 5:2

איאן סנל הגיש פנינה שכללה 10 קטילות ב-6.1 אינינגים ופרדי סאנצ'ז עזר עם שלוש חבטות ואחוזים עונתיים של 352. שמירה למייק גונזאלס, הפסד לארון קוק.


יוסטון - קאבס 8:0

קרלוס זמבראנו היה עצום, ולשם שינוי קיבל גם את התמיכה הנאותה בריצות. זמבראנו השלים שמונה ושמונה, כשהוא נעזר בהומרים של מייקל בארט, ז'אק ג'ונס ו...שלו עצמו (ראיתם אותו פעם רץ אחרי שהיכה להומר? ענק!). אגב - גם בשנה שעברה זמבראנו חבט להומר ביוסטון. הוא היה רחוק חבטה אחת מנו היטר, אותו לקח לתוך האינינג השמיני.


דודג'רס - מטס 4:1

המטס קפצו חזרה מההפסד בסדרה לסן פרנסיסקו, עם ניצחון נאה של אליי סולר, שהקפיץ שבעה בשבעה אינינגים. חוזה רייס וקרלוס דלגאדו חבטו להומרים על ברט טומקו המפסיד, צ'אד ברדפורד יישם את השמירה, כשבילי וגנר הכשיר לא מבין למה ווילי רנדולף לא הכניס אותו באינינג התשיעי. המאמן הסביר זאת בכך שאהב את המץ' אפים מול ברדפורד.


אריזונה - פילדלפיה 4:3

הדיבאקס חזרו לאריזונה עם סוויפ נאה באטלנטה, וספגו הפסד מיריבתם לבית. ברנדון ווב הגיש שבעה ושבעה, הוביל 0:3 אבל כשל בנסיונו להגיע לניצחון התשיעי העונה. מייק ליברת'ל חבט לדאבל באינינג השמיני, ארון פולץ רשם את הניצחון, ברנדון ליון את ההפסד וטון גורדון את השמירה.


מילווקי - סן דייגו 2:5

הופעה טובה לכריס קפואנו, עם שישה ושישה. קרלוס לי וגייב גרוס חבטו להומר, דרק טרנבאו התאושש משבוע מזוויע והצליח הפעם לשמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully