וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם בחצי גמר מעורבים

6.6.2006 / 20:14

למרות ההדחה של פאר, בפאריז עדיין ממשיכים לשחק טניס. פדרר עלה לחצי הגמר אחרי שגבר על אנצ'יץ', קלייסטרס העיפה את הינגיס

אמנם עבורנו הישראלים נגמרה חגיגת שחר פאר ברולאן גארוס, אבל אולי אנדי רם ייתן לנו עוד קצת סיבות לשמוח. היום (שלישי) הוא העפיל לחצי גמר הזוגות המעורבים יחד עם זווה זבורנבה, אחרי שגברו 6:7 (5), 2:6 על רנה סטאבס וטוד פרי האוסטרלים, שדורגו במקום החמישי בתחרות.

אבל עם כל הכבוד לפאר ורם - ויש כבוד - עבור כל עולם הטניס הסיפור האמיתי רק מתחיל להתחמם, כשהיום נפתחו בפריז משחקי רבע הגמר.

רוז'ה פדרר, המדורג 1 בטורניר ובעולם ממשיך בדרכו ובמאמציו לזכייה בגראנד סלאם היחיד בו הוא לא זכה. היום ניצח פדרר את מיכאל אניצ'יץ' הקרואטי ב-3 מערכות, במשחק שקיים הרבה פחות ממה שהוא הבטיח.

המערכה הראשונה הייתה צמודה ולשוויצרי הספיקה שבירה אחת כדי לנצח 4:6. המערכה השנייה התחילה בכיוון אחד, זה של אניצ'יץ'. הקרואטי הציג טניס אגרסיבי, שבר את משחקון הפתיחה ועלה ל-0:2 ול-1:3. אלא שכאן בגדו בו עצביו ופדרר קר הרוח שבר פעמיים וניצח 5 משחקונים רצופים עד לניצחון 3:6. הקרואטי התאושש מהשוק בסט השלישי, אבל במצב של 4:4 פדרר שבר את משחקון ההגשה שלו ואת רוחו בצורה סופית, וניצח 4:6.

הניצחון הזה היה ה-27 ברציפות של פדרר בטורנירי גראנד סלאם, וכעת הוא מדורג במקום השני בכל הזמנים בקטגוריה זו, מאחוריו של רוד לייבר השיאן, עם 29 ניצחונות.

בחצי הגמר יפגוש פדרר את דויד נלבנדיאן, המדורג שלישי בטורניר, אחרי שזה זרק ללא בעיות את ניקולאי דוידנקו הרוסי.

כמו אניצ'יץ' מול פדרר, גם דוידנקו כבר הוליך במערכה הראשונה 1:3, אבל הארגנטינאי חזר בצורה מרשימה, שבר פעמיים, וניצח 3:6.

במערכה השנייה הספיקה לנלבנדיאן שבירה אחת בדרך ל-3:6 נוסף. את המערכה השלישית פתח דוידנקו בסערה, ניצח 2:6 והחזיר קצת לחיים את המשחק שהבטיח להיות צמוד בתחילתו. המערכה הרביעית הייתה בדיוק אותו סיפור של השתיים הראשונות. דוידנקו נתן פייט אבל נשבר פעם אחת והפסיד 6:4, ו-3:1 במערכות.

הארגנטינאי עלה ל-2:4 במאזן המשחקים בין השניים.

בצרפת מתאוששים מהדחתה של פאר

אצל הנשים, עלתה מרטינה הינגיס (12), שהדיחה את שחר פאר, למגרש המרכזי למשחק המסקרן של היום מול קים קלייסטרס (2). השוויצרית הגיעה חמושה בכושר מצוין, והרבה בטחון. הסט הראשון היה צמוד, וקלייסטרס לקחה אותו רק בטיי ברייק, אז ניצחה 5:7. במערכה השנייה נגמר להינגיס החמצן, והבלגית לא התקשתה לגמור את הסיפור על 1:6.

בחצי הגמר יערך דרבי בלגי לוהט כשקלייסטרס תפגוש את ז'סטין הנין הרדן. הנין לא התקשתה מול אנה לנה גרונפלד הגרמנייה, המדורגת 13 בטורניר, ואחרי מערכה ראשונה בה עוד קיבלה פייט, ניצחה בשנייה בקלילות 5:7, 2:6 בסיום.

ניקול ואידיסובה הצ'כית (16), שהדיחה את אמלי מורזמו, פגשה את ונוס וויליאמס (11) עם הרבה תקוות, אבל נפלה 7:6 (5) במערכה הראשונה. מאותו רגע והלאה התהפכו היוצרות, ושתי מערכות של 1:6, 3:6 סחפו את ואידיסובה לניצחון.

ואידיסובה תפגוש בחצי הגמר את סבטלנה קוזנצובה, שהדיחה בדרבי רוסי את דינארה סאפינה בשתי מערכות 6:7, 0:6.

עדכון ראשון: 6.6 16:32
עדכון אחרון: 6.6 20:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully