וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "נתתי הכל"

5.6.2006 / 20:42

שחר פאר מסכמת בלב שלם את ההדחה בשמינית גמר הרולאן גארוס מול מרטינה הינגיס: "צריך לתת לה את כל הקרדיט על הטקטיקה"

אחרי שהחושך עצר אותה אמש (ראשון) במצב של 1:1 מול מרטינה הינגיס, הפסידה היום שחר פאר במערכה המכרעת, והודחה מהרולאן גארוס בשמינית הגמר עם הפסד 6:3, 2:6, 6:3 לשוויצרית.

למרות האכזבה, התפנתה בסיום פאר לסכם עוד טורניר מוצלח: "אני בחורה שלא אוהבת להפסיד, אבל אני מסתכלת על חצי הכוס המלאה. נתתי הכל על המגרש, נלחמתי על כל נקודה וכל חבטה. היה לי טורניר מדהים ובכלל מאז טורניר הפדרציה היו לי רק 2 הפסדים".

על הינגיס סיפרה הטניסאית בת ה-19: "היא שינתה קצת את הטקטיקה ושיחקה טוב. במשחקון הראשון שהיה ארוך מאוד, היא שיחקה מדהים ולא היו לה בכלל טעויות בנקודות החשובות. צריך לתת לה את כל הקרדיט כי הטקטיקה שלה היתה מצוינת, אולי אם המשחק אתמול היה ממשיך הייתי מנצחת, אבל זה לא קרה וזה חלק מהספורט. שיחקתי מול טניסאיות טובות שמכות חזק, אבל מרטינה לעומתן משנה את הקצב כל הזמן ומשחקת שונה ואני מאמינה שבפעם הבאה אדע להתמודד מולה".

לשאלה האם רצתה אתמול להפסיק את המשחק למרות המומנטום שבו היתה, ענתה הישראלית: "רציתי להפסיק אתמול. במצב של 2:5 במערכה השנייה, כבר לא ראיתי את הכדור, ואם לא רואים אותו בבירור אז עדיף להפסיק למרות שהמומנטום היה שלי".

פאר סיכמה את הטורניר: "ניצחתי שחקנית טופ 10 בפעם הראשונה בחיי, והגעתי לראשונה לסיבוב רביעי בגראנד סלאם. גם אם הפסדתי, שיחקתי מול שחקנית טובה ואמשיך להתקדם הלאה. אני שמחה שבמסע האחרון שלי עם מאמני ב-6 שנים האחרונות, עודד יעקב, זכיתי בשני תארים".

המאמן היוצא, עודד יעקב, אמר: "במידה מסוימת אם המשחק היה ממשיך אתמול, אז המומנטום ששחר צברה במערכה השנייה היה עומד לזכותה. עצם זה שהמשחק נתקע, איפשר להינגיס לישון על זה לילה שלם. לתכנן איך היא הולכת לשחק למחרת, וזה היה עמד לזכותה של הינגיס, שהיתה די במצוקה בסוף המערכה השנייה. שתי השחקניות פתחו היום טוב. המשחקים הראשונים היו מאוד צמודים, כי שתיהן ידוע שצריך להתחיל טוב את המערכה. אבל ב-2:3 לזכות הינגיס, היא ניצלה רפיון קל של שחר, ששיחקה פחות אגרסיבי ולמעשה ברחה ל-2:5. אני חושב שהינגיס עשתה מספר שינויים בטקטיקה שלה היום והיא השכילה בעזרת זאת לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully