וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נקינס: "אני בטוח שאפשר לקחת אליפות"

ג'נקינס וי-ם מרגישים מוכנים. גרשון מבטיח: "אני חושב שאלו המשחקים האחרונים בקריירה שלי". נקבע שיבוץ השופטים לחצאי הגמר

היום (שלישי) נקבע שיבוץ השופטים לחצאי הגמר של הפיינל פור. במשחק הראשון בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון ישפטו משה ביטון, ספי שמש וגילי עובד. במשחק השני, בין מכבי תל אביב לעירוני נהריה, ישפטו סמי בכר, ירון זריף ושי שטריקס.

הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון, עירוני נהריה, ומכבי ת"א, לפי הסדר הזה, ערכו אתמול (שני) את אימוניהן בהיכל נוקיה לקראת ערב חצאי גמר הפיינל פור של ליגת העל שייערך מחר.

הפועל ירושלים, שעלתה להתאמן ראשונה, הפסיקה את אימונה בחלוף 45 דקות, לאחר שלטענת המאמן ארז אדלשטיין פסק מיזוג האויר באולם. "זה פיינל פור 2006 בארץ ישראל", אמר אדלשטיין. "הכדורים החליקו והיה חם, פחדתי ששחקנים יפצעו. עוד 45 דקות של אימון זה לא מה שיעשה את ההבדל", אמר המאמן.

אדלשטיין ניסה לשדר עסקים כרגיל, כאילו אין מדובר בשני המשחקים שיכריעו, בין היתר, את עתידו במועדון האדום. "לא דיברנו על ראשון לציון אפילו שניה אחת עד עכשיו. צריך לעבור את הערב הראשון, להתאושש ממנו ואז לעבור לשני".

"ברור לי שראשון הכניסו דברים חדשים", המשיך המאמן. "אני בטוח שהשחקנים שלי יודעים מה צריך לעשות. ראשון גורמת שיהיו יותר פוזשנים במשחק, יש להם 5-6 סוגי הגנה לוחצת, כך שהשמירה על הכדור היא המפתח מבחינתנו. מנסים לגמד את ראשון בכל מיני סיפורים על תקציב, אבל זה לא קנה מידה אם מצליחים לחבר קבוצה".

אדלשטיין התייחס גם לעובדה כי לא כל הכרטיסים שיועדו למכירה בירושלים, אכן נמכרו. "אני לא מרגיש המולה כמו שהיתה אמורה להיות בפיינל פור. כשחודשיים לא משחקים כדורסל שלא יצפו שאנשים יבואו רעבים". לסיכום, הבטיח המאמן: "הלכנו העונה עד הסוף בכל החזיתות ונלך עד הסוף גם בחזית הזו".


"זו הזדמנות גדולה, אבל יש לנו שני משחקים, אז לא משנה מה עשינו עד עכשיו", אמר רוג'ר מייסון. "מנסיון, זה שניצחנו את ראשון 3 פעמים לא משנה את זה שהם מרגישים שגם הם יכולים. זו עונה חדשה והכל יכול לקרות".

מאיר טפירו שיחק כמעט בכל מעמד בכדורסל הישראלי, אבל עדיין לא הצליח להשיג תואר. אולי השבוע זה יקרה לו. "כמו כל עונה ששיחקתי גם העונה אני רוצה תואר. תמיד קשה לקחת תואר ממכבי אבל נעשה את המקסימום. בכל מקרה, צריך להתרכז במשחק נגד ראשון כי אם לא ננצח בו לא יהיה משחק שני".

לא מעט שחקנים בירושלים נשמעו לא מרוצים מהסיבוב השלישי. "לא צריך להיות משהו דרסטי כדי שנבין את גודל המעמד, ואם יש מישהו שזה לא ברור לו אז זה לא תקין", אומר עידו קוז'יקרו. "אמנם הסיבוב השלישי היה יותר משוחרר כביכול, אבל הרווחנו כמה שחקנים שבמשך העונה שיחקו פחות ועם פחות ביטחון. לבוא בתחושה של להיות קונוסים נגד מכבי זה לא לעניין, אבל קודם צריך לעבור את ראשל"צ שהיא קבוצה מאומנת וממושמעת".

כשחשבו קברניטי ליגת העל על שיטת הפיינל פור עמדה לנגד עיניהם החזרת השוויוניות. עבור הוראס ג'נקינס, שסבל מפציעות בסיבוב השלישי, הכל אפשרי. "זה משחק חדש לגמרי, חשוב שנתרכז ונגיע מוכנים מנטאלית", הוא אומר. "הסיבוב השלישי היה קשה כי היו בו משחקים חסרי משמעות, אבל עכשיו אין תירוצים. הכל עניין של ריכוז ועקביות, אני בטוח שאפשר לקחת אליפות, בשביל זה אני כאן. מי שלא מאמין, אין לו מה לעשות פה".

רוט: "אנחנו באים לקלקל לכולם"

מורן רוט, קפטן מכבי ראשון לציון, התייחס לעניין התקשורתי מסביב לראשון לציון. "ביומיים האחרונים קיבלתי הרבה פלאשים כך שאני מתחיל להתרגל. אנחנו באים לקלקל לכולם, כולם רוצים גמר קלאסי אבל אנחנו נבוא קטנים וצנועים ואני מקווה שנצא גדולים. נצטרך לטעות פחות בדקות הסיום וללכת יותר פנימה".

ג'ון גילכרייסט: "נתחיל חזק, שיחקנו מולם קשוח בעבר וניתן את הכל. ננסה לגנוב את הניצחון. אולי אין לנו כוכבים כמו לאחרות אבל הלחימה והאנרגיה היא שלנו".

מאט מינוף התייחס לעובדה שכולם מדברים על ירושלים מול מכבי, ואמר: "ירושלים צריכה קודם לנצח אותנו כי אנחנו עומדים להם בדרך. אנחנו הקבוצה הכי צעירה, והכימיה הקבוצתית וההגנה יעזרו לנו".

גיא גודס, מאמן הקבוצה, אמר: "אנחנו אנדרדוג, אבל אפשר לנסות להפתיע ולהגיע לגמר. אנחנו מכינים כמה הפתעות למחר, למרות ששתי הקבוצות מכירות אחת את השניה. היתרון שלנו הוא הקבוצתיות, השחקנים ניזונים אחד מהשני ונמשיך להשתמש בסגנון הזה. לא מספיק לעצור בירושלים שחקן אחד, ומבחינתנו שם המשחק יהיה הגנה. ירושלים שונה ממכבי, היא יותר קבוצה של בודדים אבל עד היום היה לנו יותר קשה מולם".

הכוכב של ראשון לציון, עומאר סניד, נשמע דרוך: "תנו לי את הכדור ואני אגרום למשהו לקרות. זה הסיפור של העונה. אנחנו בכושר הכי טוב שיכול להיות, ואין עלינו לחץ. ירושלים היא שצריכה להביא תואר. אולי אלוהים יצור לנו נס ונוכל לנצח".

הנהלת הקבוצה הזמינה כובעים מיוחדים לקראת הפיינל פור, אותם חבשו חלק מן השחקנים לפני האימון.

בורשטיין: "מקווה שהסיבוב השלישי לא הרדים אותנו"

פיני גרשון בדרך, אולי לאליפות האחרונה שלו, והוא כמובן לא פיספס הזדמנות להודיע זאת קבל עם ועדה. "צריך לכבד את כל היריבות, אבל אסור לעשות טעויות. בדקות מסוימות כל קבוצה עם 4 זרים יכולה לרוץ נגדנו, ויש כמה קבוצות שעשו בליגה בנוקיה 92 נקודות. זה משחק קשה כי מדובר בחוקים של פיינל פור ונוק אאוט, ואנחנו צריכים להיות זהירים. אנחנו רעבים לקחת את הצלחת למרות שיש פה כבר הרבה סרוויסים. במועדון הזה חושבים בדר"כ איך הצלחת תגיע לבית של שמעון, לא על שום דבר אחר. אני חושב שאלו שני המשחקים האחרונים בקריירה שלי וזה קצת מגביר את המתח שהטבעת תהיה אצלי במלאי. יכול להיות שזו תהיה הטבעת היחידה שלי".

על הספסל הקצר בצהוב, אמר המאמן: "אני חושב שהקבוצות האחרות צריכות להיות יותר מוטרדות בעניין הזה מאיתנו".

טל בורשטיין, שעשוי לעזוב את הקבוצה הקיץ, אמר: "זה פיינל פור ישראלי ראשון ואנחנו מתרגשים. זה משהו חדש בשבילנו. בגדול, יש לנו הרבה מה להפסיד. עבדנו קשה כדי לסיים ראשונים אבל בשיטה הנוכחית במשחק אחד אפשר ליפול. בתיאוריה הכל יכול לקרות. מקווה שהסיבוב השלישי לא הרדים אותנו. אנחנו מספיק מנוסים בשביל לדעת מתי להעלות את הרמה ולבוא בכל הכח. בסיום נראה מה יהיו התוצאות ואז נגיד אם אנחנו אוהבים את זה או לא".

אנתוני פארקר: "בפיינל פור יש שני צדדים. מצד אחד הקבוצה הטובה היא לא תמיד זו שמנצחת, מצד שני השיטה מספקת הרבה עניין לקהל. אני חושב שנהריה קבוצה קשוחה, הם משחקים טוב ויהיה משחק קשה ושונה מהמשחקים הקודמים בינינו. חשוב שנשלוט בריבאונד. נהריה קבוצה מוכשרת. בלי ספק מדובר בסיפור שונה מסדרת הגמר משנה שעברה".

פלג: "יש לנו עוד 24 שעות"

ברק פלג, קפטן נהריה: "אחרי גמר היורוליג אנשי צסק"א אמרו שהם השקיעו בהכנה המנטלית לא פחות מבהכנה המקצועית, ואני מאוד מסכים איתם. אנחנו וצסק"א מכירים את האיכויות המקצועיות של מכבי. אנחנו בתוך ההכנה המנטלית כרגע, וכדי להתכנס למשימה יש לנו עוד 24 שעות וזה זמן משמעותי. למכבי יש הרבה כלים, ואנחנו צריכים להגיע נחושים ולוחמים. זה זמן טוב להביא לידי ביטוי את הפוטנציאל הגלום בנו, ולזה אנחנו מכוונים".

עדכון ראשון: 5.6.06 16:15
עדכון אחרון: 5.6.06 21:48

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully