וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן ודונאדוני המועמדים הבכירים לאימון יובנטוס

5.6.2006 / 13:21

פאביו קאפלו צפוי לעזוב לריאל ובאיטליה מציבים את שני המאמנים כמועמדים לרשת אותו. שניהם הצהירו שיסכימו לאמן גם בליגה השנייה

רוברטו דונאדוני הוא אחד המועמדים המובילים לאמן את יובנטוס בעונה הבאה, במידה ופאביו קאפלו יעזוב את המועדון. התחרות על המשרה שצפוייה להתפנות מתחממת, כשגם דידייה דשאן ברשימת המועמדים הבכירה.

"לא פנו אליי ורק קראתי על זה בעיתונים", אמר דונאדוני. "כמובן שאני מאושר מעצם העובדה שהשם שלי בכלל עלה כמועמד".

ההערכות ביובנטוס הן שאם רמון קלדרון יזכה בבחירות לנשיאות ריאל מדריד, פאביו קאלפו יעזוב את "הגברת הזקנה" ויגיע לסנטיאגו ברנבאו. דונאדוני הוא השם החדש של התקשורת האיטלקית, אחרי שזו הציבה את דידייה דשאן כמועמד מוביל לפני זמן קצר, כשגם שמו של אלברטו זאקרוני משתרבב לבורסת המועמדים.

"יובנטוס זה מועדון גדול וגם אם הם יורדו לליגה השנייה לא תהיה לי בעיה לאמן אותם", אמר דונאדוני, שלאחרונה אימן את ליבורנו בהצלחה רבה, אבל הסתכסך עם נשיא המועדון ועזב באמצע העונה האחרונה.

מועמד נוסף לאימון יובה, דידייה דשאן, עדיין מאמין בסיכוייו לרשת את קאפלו, ולפני כשבוע ויתר על הצעה של מארסיי בגלל מה שהגדיר כרצון להגיע ליובה. "לאמן את יובנטוס, גם בסריה B, יהיה כבוד מאוד גדול עבורי. אני אקבל את ההצעה גם לאימון בליגה הזו".

אגב, השם החם לאימון מארסיי, אחרי שדשאן דחה את ההצעה, הוא קלאודיו רניירי האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully