וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקהייל: "לא נבצע טרייד עבור גארנט"

5.6.2006 / 11:12

המנהל המקצועי של מינסוטה הצהיר שהשחקן לא יעזוב את מינסוטה. חברים של מארבורי טוענים שהוא החבר לקבוצה הכי גרוע שהיה להם

בראיון שערך המנהל המקצועי של מינסוטה טימברוולבס, קווין מקהייל, עם ה"סטאר טריביון", אמר מקהייל כי הקבוצה לא מתכוונת לבצע טרייד עבור קווין גארנט. "אנחנו לא הולכים לבצע טרייד עבור גארנט", אמר מקהייל. "אין לי גם אף אחד לעשות איתו טרייד אם מישהו מהקבוצות יחליט להתקשר".

מקהייל הוסיף כי ההחלטה לא הגיעה רק על דעת המועדון, וציין כי גארנט עצמו מבין את הסיטואציה. "קווין רוצה לנצח, הוא מאוד תחרותי. לפני שבוע שוחחנו והוא אמר שהוא מבין באיזה מצב הקבוצה נמצאת, ואיך בעזרת מהלך או שניים אפשר לעשות בה שינוי של ממש".

כולם שונאים את סטפון

"סטפון הוא החבר לקבוצה הכי רע שאי פעם היה לי". את הדברים האלה אמר טים תומאס, חברו לשעבר של סטפון מארבורי לניקס. "גדלנו יחד, אבל בכל התקופה ששיחקתי בניקס הוא לא דיבר איתי. אפילו לא פעם אחת. רק כשעזבתי הוא בא ונתן לי איי פוד, כמתנת פרידה, והוא שם לי בו מוזיקת היפ הופ".

דבריו של תומאס קיבלו חיזוקים גם מג'ייסון וויליאמס, קית' ואן הורן, קורט תומאס, ושחקנים נוספים שבחרו ליהשאר בעילום שם. אותו מארבורי אגב אמר השבוע, כי הוא מאושר בניו יורק, וכי הוא רוצה למות כשחקן הניקס.

* דיווחים בארצות הברית טוענים שדטרויט פיסטונס מעוניינת לצרף לשורותיה את בונזי ווילס, הנחשב לשחקן חופשי.

* דיווחים בארה"ב מספרים כי שיקגו התחייבו בפני טיירוס תומאס כי אם יישאר עד הבחירה השנייה, בחירה ששייכת לבולס, הקבוצה תבחר בו. זו בעת עולות שמועות שהקבוצה עשויה לבחור בברנדון רוי. השחקן החופשי של פורטלנד, הסנטר ג'ואל פרזיבילה, יהיה מטרה של הג'נרל מנג'ר ג'ון פקסון לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully